Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Stranger: JAG SÅG DEN I 3D PÅ BIO! Alltså seriöst den bästa bioupplevenseln någonsin. Alla klappade och skrek och det var så himla jävla underbart. I Malmö?
30 okt, 2012 19:59 |
|
Stranger
Elev |
^Japp i Malmö. Hurså? xD
30 okt, 2012 20:01 |
|
EmahS
Elev |
30 okt, 2012 20:01 |
|
Stranger
Elev |
Jag förstår det. Jag typ började gråta av lycka när jag fick biljetterna. xD
Ellerhur var det underbar stämning? 30 okt, 2012 20:02 |
|
EmahS
Elev |
30 okt, 2012 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Åh jag såg den på bio sen köpte jag dvdn också Jag ser på en liten skärm i halvdan kvalité på swefilmer.com, men åh, den är så bra ändå. 30 okt, 2012 20:07 |
|
EmahS
Elev |
30 okt, 2012 20:09 |
|
Ginny00
Elev |
Står på önskelistan till julafton 30 okt, 2012 20:20 |
|
GinnyOlivia
Elev |
31 okt, 2012 10:55 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Ginny00: Åh Jag ser på en liten skärm i halvdan kvalité på swefilmer.com, men åh, den är så bra ändå. http://megashare.info/#Search,Glee Den sidan har bättre kvalité och alla avsnitt finns där. Det saknas Svensk text, men det kanske inte gör så mycket. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 okt, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen