@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
FUKK! ÄR DET VERKLIGEN 15-ÅRSGRÄNS PÅ THE HUNGERGAMES? DD:
16 mar, 2012 17:50 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av vevve_puff: Skrivet av Solkatten: Hoppas SÅ att Pottermore öppnar den 9 april :'D Hade varit så fkking underbart ♥ ♥ vadåråå Fyller år då :'D Hade varit skit kul om det öppnade på min födelsedag liksom. Okej Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 16 mar, 2012 17:50 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Googla "Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe and Everything" <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" /> Kalkylatorn kommer upp xD
![]()
16 mar, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
HAHAHA! Min lillebror trodde att LeeGordan hette LeeGrodan... xD
16 mar, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood
Haha, jag har en kompis, eller ja... nu umgås vi inte lika mycket som förr, som har lånat mig massa spel, och han har dem i säkert förvar här, men glömde nog att jag har dem XD 16 mar, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lizzie Lovegood Haha, jag har en kompis, eller ja... nu umgås vi inte lika mycket som förr, som har lånat mig massa spel, och han har dem i säkert förvar här, men glömde nog att jag har dem XD Haha, smart! xD 16 mar, 2012 17:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: FUKK! ÄR DET VERKLIGEN 15-ÅRSGRÄNS PÅ THE HUNGERGAMES? DD: http://www.sf.se/filmer/The-Hunger-Games/ se efter själv ^^ 16 mar, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
JAG SKA FÅ SOPPA TILL MIDDAG!!! :'DDDDD
Livet är underbart. 16 mar, 2012 18:17 |
|
scarhead
Lärare |
''can you ask someone out by saying, ‘i ship us’ or is that weird
and then propose by saying, ‘let’s become canon’ #then die in each other’s arms saying ‘we are endgame’'' Skulle någon göra så skulle jag vara so proudly theirs. 16 mar, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: FUKK! ÄR DET VERKLIGEN 15-ÅRSGRÄNS PÅ THE HUNGERGAMES? DD: http://www.sf.se/filmer/The-Hunger-Games/ se efter själv ^^ HOLY SHIT? REALLY! OMG! GAAAH! IT'S A SIGN FROM ABOVE! JESUS CHRIST, THANK YOU! CELEBRATING ON MY OWN LIKE THIS: ![]() Later..: CELEBRATING WITH MY FRIENDS: ![]() 8DDD Nu gäller det bara att övertyga mamma. O__O 16 mar, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen