@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll.
16 mar, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Ja, det ska du! Nu är Sims 3 på! C: Ska jag göra nya? :3 Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD Haha XD jag känner igen det problemet Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o Har du inte det? o.o 16 mar, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll. Så härligt!^^ 16 mar, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll. Så härligt!^^ Ja! Jag har inte varit med dom på länge(förutom i skolan), så tycker att det ska bli kul. :3 16 mar, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll. Så härligt!^^ Ja! Jag har inte varit med dom på länge(förutom i skolan), så tycker att det ska bli kul. :3 Ja, det förstår jag! 16 mar, 2012 17:19 |
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Ja, det ska du! Nu är Sims 3 på! C: Ska jag göra nya? :3 Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD Haha XD jag känner igen det problemet Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o Har du inte det? o.o Nope ^^ hade Sims 2, som jag lånade av en "kompis" men hon visade sig vara en idiot, så jag lämnade alla saker tillbaka. Jag spenderar ju inte pengar på spel, så xD 16 mar, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Ja, det ska du! Nu är Sims 3 på! C: Ska jag göra nya? :3 Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD Haha XD jag känner igen det problemet Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o Har du inte det? o.o Nope ^^ hade Sims 2, som jag lånade av en "kompis" men hon visade sig vara en idiot, så jag lämnade alla saker tillbaka. Jag spenderar ju inte pengar på spel, så xD Aahaa... xD Jag har inte heller sims, har lånat av mammas kusin, han har redan typ tusen spel så det är nog okej att jag har lånat det i en evighet... xD 16 mar, 2012 17:34 |
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen