Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3185 3186 3187 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar


Jag började äta vingummi nu...
Och jisses vad den klistras fast mot tänderna. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 mar, 2012 17:05

Borttagen

Avatar


Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll.

16 mar, 2012 17:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska jag spela Sims eller inte? :3

Ja, det ska du!

Nu är Sims 3 på! C:
Ska jag göra nya? :3


Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice

Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD


Haha XD jag känner igen det problemet
Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o

Har du inte det? o.o

16 mar, 2012 17:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll.

Så härligt!^^

16 mar, 2012 17:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll.

Så härligt!^^


Ja!
Jag har inte varit med dom på länge(förutom i skolan), så tycker att det ska bli kul. :3

16 mar, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska ha en filmkväll med mina bästisar ikväll.

Så härligt!^^


Ja!
Jag har inte varit med dom på länge(förutom i skolan), så tycker att det ska bli kul. :3

Ja, det förstår jag!

16 mar, 2012 17:19

scarhead
Lärare

Avatar


JAG HAR FÅTT MIN BÄSTIS ATT BÖRJA LÄSA HARRY POTTER, HON HAR PRECIS BÖRJAT OCH GILLAR DET!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0z88hllW71r2j693o1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 mar, 2012 17:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska jag spela Sims eller inte? :3

Ja, det ska du!

Nu är Sims 3 på! C:
Ska jag göra nya? :3


Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice

Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD


Haha XD jag känner igen det problemet
Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o

Har du inte det? o.o


Nope ^^ hade Sims 2, som jag lånade av en "kompis" men hon visade sig vara en idiot, så jag lämnade alla saker tillbaka. Jag spenderar ju inte pengar på spel, så xD

16 mar, 2012 17:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska jag spela Sims eller inte? :3

Ja, det ska du!

Nu är Sims 3 på! C:
Ska jag göra nya? :3


Ja, gör nya -.^ döp dem till något awesome.. typ Alice

Jag började göra nya, sen tröttnade jag och körde med gamla. xD


Haha XD jag känner igen det problemet
Jag måste faktiskt skaffa mig Sims 3 snart. o.o

Har du inte det? o.o


Nope ^^ hade Sims 2, som jag lånade av en "kompis" men hon visade sig vara en idiot, så jag lämnade alla saker tillbaka. Jag spenderar ju inte pengar på spel, så xD

Aahaa... xD
Jag har inte heller sims, har lånat av mammas kusin, han har redan typ tusen spel så det är nog okej att jag har lånat det i en evighet... xD

16 mar, 2012 17:34

scarhead
Lärare

Avatar


Min bror ska vara ledig på fredag, annars tvingar jag han till biografen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 mar, 2012 17:36

1 2 3 ... 3185 3186 3187 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.