@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ååh! Jag kan inte ge fler tummar idag :c Själv har jag 137, och det står stilla </3 Och är snart (hoppas jag) på TOPPLISTAN! Hur många tummen upp måste man ha för att få vara med på topplistan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:55 |
|
scarhead
Lärare |
1. Li +1585
2. childhoodlight +1504 3. expelliarmus +762 4. avifors +757 5. Zabini +695 6. accioron +650 7. Ida S +569 8. superman +469 9. leumas vän * +460 10. Erfa +431 Över detta! 16 mar, 2012 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Hjälp! Har lust att börja skriva på en fanfic som handlar om Katniss Everdeen som börjar på Hogwarts och det är den tiden då Mardodörerna gick där! Men vad ska hon vara; häxa eller mugglarfödd?
Funderar på häxa men är inte helt säker på det. Hm. ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-16 kl. 16:02
|
|
Borttagen
|
Ska jag spela Sims eller inte? :3
16 mar, 2012 16:00 |
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hjälp! Har lust att börja skriva på en fanfic som handlar om Katniss Everdeen som börjar på Hogwarts och det är den tiden då Mardodörerna gick där! Men vad ska hon vara; häxa eller mugglarfödd? Mugglarfödd, tycker jag! Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Görså!^^ 16 mar, 2012 16:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Hjälp! Har lust att börja skriva på en fanfic som handlar om Katniss Everdeen som börjar på Hogwarts och det är den tiden då Mardodörerna gick där! Men vad ska hon vara; häxa eller mugglarfödd? Mugglarfödd, tycker jag! Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Görså!^^ Får fundera. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska jag spela Sims eller inte? :3 Ja, det ska du! 16 mar, 2012 16:04 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av scarhead: 1. Li +1585 2. childhoodlight +1504 3. expelliarmus +762 4. avifors +757 5. Zabini +695 6. accioron +650 7. Ida S +569 8. superman +469 9. leumas vän * +460 10. Erfa +431 Över detta! Yay där är jag x3 Men varför har jag en * efter mitt namn? o.o 16 mar, 2012 16:05 |
|
Solkatten
Elev |
Vem från Mugglis skulle vara med i The Voice Sverige backstage ikväll?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen