@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
16 mar, 2012 14:51 |
|
Fang
Elev |
16 mar, 2012 15:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 mar, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
16 mar, 2012 15:05 |
scarhead
Lärare |
JAG ÄR BRAVE.
(fast jag är ju en Gryffindorare... så lite självklart är det nog.) btw, NY FANFIC. en Katniss/Seamus fanfic. :3 16 mar, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vad? Vad vill du säga med det där? Har du hört talas om Kony? Ja, det där är videon till det klippet och det borde spridas, so here we go! 16 mar, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vad? Vad vill du säga med det där? Har du hört talas om Kony? Ja, det där är videon till det klippet och det borde spridas, so here we go! Jag har hört talas om det och är inte så mycket för det. Jag tänker inte hjälpa till och sprida det klippet p.g.a att det är mycket värre i vissa andra länder som t. ex Somalia osv. Så varför ska man just vara emot det här? Man kan lika gärna skänka lite pengar till räddda barnen eller något sånt. 16 mar, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja, vad? Vad vill du säga med det där? Har du hört talas om Kony? Ja, det där är videon till det klippet och det borde spridas, so here we go! Jag har hört talas om det och är inte så mycket för det. Jag tänker inte hjälpa till och sprida det klippet p.g.a att det är mycket värre i vissa andra länder som t. ex Somalia osv. Så varför ska man just vara emot det här? Man kan lika gärna skänka lite pengar till räddda barnen eller något sånt. Jamen, vad är då problemet? Det där klippet var menat till de som inte sett det än! Jag tycker att det borde spridas eftersom om han besegras kan andra få hopp till att göra samma sak också kanske äntligen detta eviga slaveri kan ta slut! 16 mar, 2012 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar vädret som är just nu. Ett riktigt mars väder. ♥ Svalt och skönt. Det är bara att ta på sig skorna och gå ut. Varken för kallt eller för varmt :'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:27 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 mar, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen