Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lycka till på provet! Finns tydligen vetenskapliga studier som visar att om man tror på sig själv och tänker att man redan är typ professor inom det ämne man har prov i så presterar man bättre
17 okt, 2011 01:48 |
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 02:33 |
|
Borttagen
|
Varför drar jag ut på att gå och lägga mig? Kanske är det för att jag gick och la mig vid 02 igår men somnade inte förrän 0700. Jag är så trött på att ligga sömnlös, så trött på att helt utmattad ligga och vända och vrida på mig. Jag hatar insomnia. Det känns som om jag aldrig riktigt får sova ordentligt, och som om jag aldrig är riktigt vaken.
Nu stänger jag av datorn i alla fall. Lägger mig nog och läser. Nattis mugglis ♥ ♥ 17 okt, 2011 02:47 |
|
Borttagen
|
*Drar igång denna tråd*
HEEEEJ DET ÄR JAG OCH GÖRAN IGEN 17 okt, 2011 20:03 |
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
TJA.
GÖRAN HÄLSAR. C: 17 okt, 2011 20:07 |
|
Elley
Elev |
17 okt, 2011 20:07 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Beror på, vad har hänt ?
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Nej! Jag blir också speciellt när man sitter på tåget eller på bussen och nån random människa börjar prata med en O.O
I GET SCARED D; 17 okt, 2011 20:08 |
|
Elley
Elev |
^
^ Nää, mest att folk oftare och oftare pratar med mig både irl och på internet utan att jag sett eller hört talas om människan innan x)
http://nouw.com/ellenfelixson/
17 okt, 2011 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen