Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 317 318 319 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


MJOOOH, tack! 8D
Okej, sant. Jag har 199 nu... TÄNK ATT JAG TROLIGTVIS KOMMER HA FLER ÄN 200 FOLLOWERS NÄSTA VECKA
asdfghjklasdfghjklasdfghjklasdfghjkl

20 aug, 2012 12:48

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


alltså oftaaaa hur gör du?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

20 aug, 2012 13:06

Borttagen

Avatar


Jag har ingen aning. o.o
Öööh, jag fick några idag. Kanske för att det är Red Pants Monday? e____e
(en dag dedikerad till john's röda kallingar)

20 aug, 2012 15:45

Elin@
Elev

Avatar


OKEJ HEJ MY JAG HAR SETT SHERLOCK NU ÄR DU STOLT.

20 aug, 2012 16:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
OKEJ HEJ MY JAG HAR SETT SHERLOCK NU ÄR DU STOLT.

O__O
O__O
O__O
O__O

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG ELIN OSHFOSH, ALLA AVSNITT ELLER BARA ETT?

20 aug, 2012 16:42

Elin@
Elev

Avatar


JAG HAR SETT ALLA UTOM DET SISTA.

20 aug, 2012 16:43

Borttagen

Avatar


OKEJ, FÖRBERED DIG FÖR TÅRAR.

20 aug, 2012 20:27

Elin@
Elev

Avatar


MEN JAG VET INTE ENS VAD JAG SHIPPAR. GILLAR JAG JOHNLOCK SOM OTP ELLER MER SOM BROTP? IDK.

20 aug, 2012 21:15

Borttagen

Avatar


DERP, OTP ALL THE WAY OVER HERE (alltså, verkligen otp. den jag älskar mest)

FANFIC TIP: http://www.fanfiction.net/s/6914974/1/Alone_On_the_Water

20 aug, 2012 22:00

Stranger
Elev

Avatar


D:
158 followers... Folk bara unfollowar mig.......

AHHHH! DDD: NI MÅÅÅSTE LYSSNA PÅ NÄR CRY LÄSER FAMILY PORTRAIT. Helst ska ni sitta nära fönster och i mörker..

24 aug, 2012 21:51

1 2 3 ... 317 318 319 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.