F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MJOOOH, tack! 8D
Okej, sant. Jag har 199 nu... TÄNK ATT JAG TROLIGTVIS KOMMER HA FLER ÄN 200 FOLLOWERS NÄSTA VECKA asdfghjklasdfghjklasdfghjklasdfghjkl 20 aug, 2012 12:48 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
20 aug, 2012 13:06 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning. o.o
Öööh, jag fick några idag. Kanske för att det är Red Pants Monday? e____e (en dag dedikerad till john's röda kallingar) 20 aug, 2012 15:45 |
|
Elin@
Elev |
OKEJ HEJ MY JAG HAR SETT SHERLOCK NU ÄR DU STOLT.
20 aug, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: OKEJ HEJ MY JAG HAR SETT SHERLOCK NU ÄR DU STOLT. O__O O__O O__O O__O JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG ELIN OSHFOSH, ALLA AVSNITT ELLER BARA ETT? 20 aug, 2012 16:42 |
|
Elin@
Elev |
JAG HAR SETT ALLA UTOM DET SISTA.
20 aug, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
OKEJ, FÖRBERED DIG FÖR TÅRAR.
20 aug, 2012 20:27 |
|
Elin@
Elev |
MEN JAG VET INTE ENS VAD JAG SHIPPAR. GILLAR JAG JOHNLOCK SOM OTP ELLER MER SOM BROTP? IDK.
20 aug, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
DERP, OTP ALL THE WAY OVER HERE (alltså, verkligen otp. den jag älskar mest)
FANFIC TIP: http://www.fanfiction.net/s/6914974/1/Alone_On_the_Water 20 aug, 2012 22:00 |
|
Stranger
Elev |
D:
158 followers... Folk bara unfollowar mig....... AHHHH! DDD: NI MÅÅÅSTE LYSSNA PÅ NÄR CRY LÄSER FAMILY PORTRAIT. Helst ska ni sitta nära fönster och i mörker.. 24 aug, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen