Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
snyggiskjolen
Elev |
Mer gud vad bra! Har längtat som tusan på mer, och så i dag när jag loggar in för första gången på superlänge så ser jag att det har kommit mer! vilken välkommelse!
Om du hatar mig, ta en nummerlapp och vänta tills jag bryr mig| Läs gärna min ff http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7624#forum.php?topic=7624 19 feb, 2012 12:51 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av snyggiskjolen: Mer gud vad bra! Har längtat som tusan på mer, och så i dag när jag loggar in för första gången på superlänge så ser jag att det har kommit mer! vilken välkommelse! roligt Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 19 feb, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Äntligen en paus ifrån nationella:p
LOV! Jag vet att handlingen har gått från Hermiones 4 år till barnens men jag tänkte inte ens på att göra ett nytt forum :p Vill inte sluta skriva! -------------------------------------------------------- DEMELZA: jag vandrade genom korridorerna på skolan med ett flin på läpparna. Min bästa vän Amelia gick brevid mig och tittade snett på mig. - Varför så lycklig? Jag flinade ännu mer. - Jag är bara glad. Förlåt då! Hon började flina. - Det är bra! Vi fortsatt gå. Vi var påväg mot trolldryckskonst med Professor Snape i fängelsehåla 5 idag. - Undra varför vi ska va i femman.. Mumlade Amelia medans vi gick förbi en grupp Gryffindorelever. Jag nickade. - Det märker vi. Vi gick in i klassrummet och satte oss vid 2 bänkar. Lektionen började och var faktigst intressant! Efter lektionen tittade jag på schemat och sa: - Säg till professor McGonagoll att jag blir sen. Jag ska till Madame Pomfrey. Amelia nickade och vi gick åt ett varsitt håll. Jag rusade upp till 4 våningen. - Madame Pomfrey? Hon kom ut ifrån sitt kontor och tittade på mig där jag stod i sjukhusflyglen och tittade på henne. - Vad är det Miss Malfoy? Jag höll upp armen jag slagit i tidigare samma dag. - jag har jätte ont i armen. Hon undersökte, helade och satte på ett bandage. - kom tillbaka om en vecka! Sen shasade hon ut mig igen. Har det lite stressigt. Problem med killar vettu xD 20 feb, 2012 20:54 |
|
mican00
Elev |
20 feb, 2012 20:59 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Bra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 20 feb, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Asbra!!
20 feb, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Superbra!!!
20 feb, 2012 22:03 |
|
Ginny.T
Elev |
^this "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 20 feb, 2012 22:45 |
|
jessipotter
Elev |
Jätte bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 21 feb, 2012 07:01 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 21 feb, 2012 07:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen