Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Mine är såååå fin. Usch my Brittana feels. D:
Är det BARA jag som verkligen HATAR avsnitt 14 i säsong 2 med hela mitt hjärta. Allt det var bara så fel. Usch, nej Blainchel är hemskt. Det värsta. Sedan i Don't you want me baby låter Darren FANTASTISK men Lea, vad hände?! D: 30 okt, 2012 18:40 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Stranger: Mine är såååå fin. Usch my Brittana feels. D: Är det BARA jag som verkligen HATAR avsnitt 14 i säsong 2 med hela mitt hjärta. Allt det var bara så fel. Usch, nej Blainchel är hemskt. Det värsta. Sedan i Don't you want me baby låter Darren FANTASTISK men Lea, vad hände?! D: jAG HATAR OCKSÅ DET AVSNITTET OH MY GOD BLAINCHEL MAKES ME WANNA T H R O W U P omg nope usch jag skulle göra SO-läxan och så satte jag på lite stämningsmusik men spotify spelade teenage dream acoustic version så jag var tvungen att gråta en stund först :'''( ![]()
30 okt, 2012 18:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-30 kl. 18:50
|
|
Stranger
Elev |
^ THANK GOD!! NÅGON SOM HÅLLER MED MIG! Finally! xD
30 okt, 2012 18:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
30 okt, 2012 18:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: nejmen alltså. Original Song (2x16 tror jag??) är bästa avsnittet. Spoiler: Tryck här för att visa! INGET SLÅR DET AVSNITTET Seriöst. Måste se det igen snart. Har redan sett det flera gånger. ÄLSKAR'T!!! påminn mig inte om avsnitt 14 btw I'M GONNA THROW UP IT WAS AWFUL BLAINCHEL EWH. 30 okt, 2012 18:59 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: nejmen alltså. Original Song (2x16 tror jag??) är bästa avsnittet. Spoiler: Tryck här för att visa! INGET SLÅR DET AVSNITTET Seriöst. Måste se det igen snart. Har redan sett det flera gånger. ÄLSKAR'T!!! påminn mig inte om avsnitt 14 btw I'M GONNA THROW UP IT WAS AWFUL BLAINCHEL EWH. jag gillar Blainchel/Anderberry som brOTP de är söta bff's men romantiskt??? ewewewww ![]()
30 okt, 2012 19:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: nejmen alltså. Original Song (2x16 tror jag??) är bästa avsnittet. Spoiler: Tryck här för att visa! INGET SLÅR DET AVSNITTET Seriöst. Måste se det igen snart. Har redan sett det flera gånger. ÄLSKAR'T!!! påminn mig inte om avsnitt 14 btw I'M GONNA THROW UP IT WAS AWFUL BLAINCHEL EWH. jag gillar Blainchel/Anderberry som brOTP de är söta bff's men romantiskt??? ewewewww så är de okej men de får inte vara kära ok. Nu ska jag se 3D Concert Movie-saken 30 okt, 2012 19:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: nejmen alltså. Original Song (2x16 tror jag??) är bästa avsnittet. Spoiler: Tryck här för att visa! INGET SLÅR DET AVSNITTET Seriöst. Måste se det igen snart. Har redan sett det flera gånger. ÄLSKAR'T!!! påminn mig inte om avsnitt 14 btw I'M GONNA THROW UP IT WAS AWFUL BLAINCHEL EWH. jag gillar Blainchel/Anderberry som brOTP de är söta bff's men romantiskt??? ewewewww så är de okej men de får inte vara kära ok. Nu ska jag se 3D Concert Movie-saken ååå jag har inte sett den måste seeee ![]()
30 okt, 2012 19:02 |
|
EmahS
Elev |
Åh jag såg den på bio sen köpte jag dvdn också
30 okt, 2012 19:58 |
|
Stranger
Elev |
JAG SÅG DEN I 3D PÅ BIO!
Alltså seriöst den bästa bioupplevenseln någonsin. Alla klappade och skrek och det var så himla jävla underbart. 30 okt, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen