Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Si!
PUM gillar avpm/avps? 23 feb, 2012 16:06 |
|
Miss Black
Elev |
23 feb, 2012 16:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 feb, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss Black: Va? avpm/avps är förkortningar för a very potter musical och a very potter sequel Skrivet av LunaLovegood1: Ja många!! (kan inte länka just nu, men det heter En drakes begåvning...) PUM känner mig IRL? Nope XD PUM gillar grönt? 23 feb, 2012 17:00 |
|
Obstinat
Elev |
Mjaadå!
PUM lyssnar på musik just nu? http://www.blogresponse.com/dessiek | http://loldessi.tumblr.com 23 feb, 2012 17:26 |
|
nilla10
Elev |
nej.
PUM längtar till påsklovet? hej hej! :) 23 feb, 2012 17:37 |
|
Katla
Elev |
Jag antar det eftersom det är ett lov..
PUM är en Directioner? ♏︎ 23 feb, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Jaa...
PUM gillar mig? xD 23 feb, 2012 19:02 |
|
Lills
Elev |
23 feb, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Nej, jag är inte alls särskilt förtjust i vampyrer!
PUM är en Hufflepuff? 23 feb, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen