UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Fjalar: Man får läsa kommentarerna och tyda dem för att förstå.Cara Riddle Jag hajar inte.. ![]()
5 maj, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
lovarto Problemet är obefintligt. Jag tyckte som sagt också man kände en tydlig sarkasm i texten, det var just därför jag skrev i mitt originalinlägg att jag tolkade det som att det inte var så allvarligt. Det hade varit jätteenkelt att bara skriva "right you are" istället för att uppmana mig att göra något jag redan gjort och vägra svara på en enkel fråga. Det hade jag gjort men alla är olika och ibland förstår man helt enkelt inte varandra. Det är ok. Om du tror att jag"håller på och hatar och sånt där" har du missförstått mig
11 maj, 2014 02:41 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Borttagen: lovarto Problemet är obefintligt. Jag tyckte som sagt också man kände en tydlig sarkasm i texten, det var just därför jag skrev i mitt originalinlägg att jag tolkade det som att det inte var så allvarligt. Det hade varit jätteenkelt att bara skriva "right you are" istället för att uppmana mig att göra något jag redan gjort och vägra svara på en enkel fråga. Det hade jag gjort men alla är olika och ibland förstår man helt enkelt inte varandra. Det är ok. Om du tror att jag"håller på och hatar och sånt där" har du missförstått mig Åh nej nej. Jag tror inte att det är du just som hatar. Den sista biten i texten var riktad mot alla som läser "jag anser" kommentaren. Eftersom att jag vet att den har fått mycket konstiga reaktioner från människor som tar saker och ting lite för allvarligt och försöker trycka sina åsikter i ansiktet på andra människor. Spännande det där med åsikter. Vi får tycka som vi vill för vi lever i en demokrati. Men akta dig för att tycka "fel". Då får du inte längre tycka.
11 maj, 2014 03:03 |
|
Borttagen
|
Alla bebisar är inte söta. Känner mig hemsk som tycker så
16 maj, 2014 11:43 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla bebisar är inte söta. Känner mig hemsk som tycker så Jag hatar typ ALLA barn. Usch. 16 maj, 2014 12:41 |
|
luna lovegood 21
Elev |
ja. jag vill bara fråga varfør. (jag ær tio, så jag ær ett barn...) 16 maj, 2014 13:06 |
|
kitto
Elev |
Jag gillar bara inte barn. Själv är jag också bara ett barn fortfarande men jag umgås med äldre, gärna 13-14 och uppåt. Jag trivs bra med vuxna också. Jag tycker att barn ofta är hysteriska, barnsliga och påträngande. Jag blir ofta tagen för minst 14-15 år och är väll lite väl mogen för min ålder. Det är främst därför. 16 maj, 2014 13:10 |
|
Fourma
Elev |
Jag ogillar smink.
Jag och min bästis brukar skratta när det händer hemska saker på film. No hate 16 maj, 2014 15:21 |
|
Fjalar
Elev |
Jag gillar inte Hundraåringen. Avskyr verkligen när det är meningen att man ska skratta åt folks död.
16 maj, 2014 15:53 |
|
Elma00
Elev |
Om jag är på en affär där de säljer pennor så testar jag alltid skriva med ALLA (om man får såklart) pennor. Var på stan i lördags med min kusin och vi måste ha tillbringat minst 1 timme vid pennavdelningen i en bokhandel där vi testade alla pennor.
19 maj, 2014 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen