@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En rolig helg med roliga människor väntar!
16 mar, 2012 07:13 |
|
Borttagen
|
Vill. Inte. Gå. Till. Skolan.
16 mar, 2012 07:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Börjar 08.35
Slutar 12.45 Ja, det är ganska skönt att sluta en skolvecka så! Och disco imorgon. Enda felet är mina idiotiska fingrar på höger hand som inte slutar verka. Tyvärr.
16 mar, 2012 07:40 |
|
Borttagen
|
Fethrblaka, EKA weohnata néiat Haina Ono. Blaka EOM låt lam.
Synd att uttalet ska vara så svårt! 16 mar, 2012 07:43 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill. Inte. Gå. Till. Skolan. Jag har studiedag idag + jag ska till The Voice Sverige ikväll och vara backstage 16 mar, 2012 07:50 |
|
ronnyponny
Elev |
16 mar, 2012 07:54 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Skolkar du? 16 mar, 2012 08:06 |
|
ronnyponny
Elev |
asså inte direkt!! hehe
Men jag har varit sjuk och skulle ta det lite lungt på morgonen eftersom jag ändå inte kunde vara med på gympan!! he
16 mar, 2012 09:01 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Skrivet av ronnyponny: asså inte direkt!! hehe Men jag har varit sjuk och skulle ta det lite lungt på morgonen eftersom jag ändå inte kunde vara med på gympan!! he Okej ^ 16 mar, 2012 09:10 |
|
tyri
Elev |
16 mar, 2012 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen