@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
Den 15:de Mars 2010 färgade jag håret rött. Det har alltså varit det i 2 år nu och jag börjar bli väldigt trött på det. Men röd hårfärg är så svårt att få bort och jag vill inte slita ut mitt hår med massor av blekningar D:
Dagens i-landsproblem kanske...
15 mar, 2012 22:52 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skypa hela natten, sova hela dagen. ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 mar, 2012 23:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara för att jag blev nostalgisk och började se videos från måååånga år tillbaka i tiden.
heheh även lite Oops, I did it again-Britney och Markoolio... och, och... OCH!!! OMG OCH: ....dags att sova tror jag. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 mar, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
This is sooo cool. I want to join the russian army
tänk att springa omkring med uniform o vattenpistoler o ha bakgrunds musik :'DD 15 mar, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
100 inlägg nu då :3
16 mar, 2012 00:19 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 00:38 |
|
joel9324
Elev |
GOMORRON MUGGLIS!!!!
16 mar, 2012 06:45 |
|
Borttagen
|
Ska bara påminna mig själv..
- Historia : Historia uppsatsen. - Bastid: båda uppsatserna. - SO: SO uppsatsen. Jag kommer få en väldigt intressant dag... bara Romarriket och myter. Awesome. Eller inte direkt. 16 mar, 2012 06:50 |
|
si_tonks
Elev |
16 mar, 2012 06:52 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu...
16 mar, 2012 06:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen