Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Jag vill ändra min URL so bad omg.
Och jag kommer att spara thesnatchers så att jag kan ta tillbaka den om jag vill ha den x) och så att ingen annan kan ta thesnatchers O_O ![]()
16 maj, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x) JAG ÄR INTRESSERAD!!!!!!!!! x) 16 maj, 2012 19:02 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x) JAG ÄR INTRESSERAD!!!!!!!!! x) Åh, tack för det♥ men du verkar vara den enda x) 16 maj, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
16 maj, 2012 19:10 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x) JAG ÄR INTRESSERAD!!!!!!!!! x) Åh, tack för det♥ men du verkar vara den enda x) men, blä på dem. x) ♥ Ja x( dessutom förlorade jag två followers så fort jag postat mitt förslag haha </3 16 maj, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x) JAG ÄR INTRESSERAD!!!!!!!!! x) Åh, tack för det♥ men du verkar vara den enda x) men, blä på dem. x) ♥ Ja x( dessutom förlorade jag två followers så fort jag postat mitt förslag haha </3 va?! dumma människor x(( </3 16 maj, 2012 19:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: THESNATCHERS KÄNNS SÅ... DIGJag vill ändra min URL so bad omg. Och jag kommer att spara thesnatchers så att jag kan ta tillbaka den om jag vill ha den x) och så att ingen annan kan ta thesnatchers O_O 16 maj, 2012 19:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: THESNATCHERS KÄNNS SÅ... DIG Jag vill ändra min URL so bad omg. Och jag kommer att spara thesnatchers så att jag kan ta tillbaka den om jag vill ha den x) och så att ingen annan kan ta thesnatchers O_O Ugh, jag vet. Jga knaske ändrar tillbaka om jag inte lyckas vänja mig... Jag ändrade det till trouble-starkids btw! x) ![]()
16 maj, 2012 19:30 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Jag skulle vilja ha en botw, men det känns som ingen kommer vilja vara intresserad... Så...skulle någon av er vara intresserad, ehe? x) JAG ÄR INTRESSERAD!!!!!!!!! x) Åh, tack för det♥ men du verkar vara den enda x) Jag är intresserad!
![]()
16 maj, 2012 20:40 |
|
Celebikai
Elev |
16 maj, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen