Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
najsig
1 feb, 2012 17:33 |
|
Professor McGonagall
Elev |
avsluta inte.
snälla Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 1 feb, 2012 17:46 |
|
jessipotter
Elev |
Den här FF:en är jätte bra, men det är lite mycket bråk och kärlek enligt min mening
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 1 feb, 2012 19:05 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker endast den bör avslutas om det kommer en ny sen XD Jaa! Det i såna fall! Jag vill inte alls att Zazza ska sluta skriva, men ja, hoppas ni fattar ändå! 1 feb, 2012 19:28 |
|
mican00
Elev |
jag vill inte att den ska avslutas, men det enda är väl att om ni ser på namnet på denna ff: Draco ♥ Hermione?? just nu handlar den ju inte om dom längre, den handlar ju om deras barn Cassandra och Demelza när dom går i skolan. det var ju inte det som var meningen riktigt från början.
och sen om ni kollar på handlingen: Hermione går 4 året på Hogwarts skola och fått upp ögonen för en person hon verkligen inte borde ha fått upp ögonen för. Den hjärtlösa Slytherin pojken Draco Malfoy! Vad kommer Harry att säga om han får reda på det och hur ska hon säga till Ron att hon bara gillar honom som vän?? så egentligen handlar den om att Hermione går sitt 4 år på Hogwarts och blir kär i Draco. och själva problemet är hur hon ska berätta för Ron, vad Harry kommer tycka och såklart om Draco gillar henne tillbaka. men nu handlar den inte om det längre. nu har den gått över till att Draco och Hermione fått två st barn, och nu handlar den om dom istället. Hermione hade problem under sin skoltid blev sjuk och så, och nu handlar den om det fortfarande fast om hennes barn istället. men tro nu inte att det stör, mig att jag tycker denna ff är tråkig och börjar tröttna på den eller något sånt! för så är det inte! jag tycker denna ff är en av dom bästa här på mugglis som jag läst, och jag vill verkligen inte att den ska avslutas än på ett tag! så ta inte det här inlägget zazza som att du ska ändra på din ff utan fortsätt som du gör för det är verkligen awsome! ♥ ![]()
1 feb, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
^Håller med! Jag ville bara att det skulle komma en ny om denna avslutas ♥ man skulle kunnat avsluta denna när hermione och draco fick barn och sedan göra en ny del som handlar om barnen, men det är går ju lika bra
1 feb, 2012 22:21 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Alltså, jag tycker att det här är en sjukt bra ff och den borde värkligen inte avslutas. Om det är namnet som är fel så håller jag inte med. Det handlar ju om draco och hermione men inte på samma sätt riktiigt. Titeln är ju typ som en fråga och här är svaret.
BTW Zazza, du äger! Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 1 feb, 2012 22:37 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Alltså, jag tycker att det här är en sjukt bra ff och den borde värkligen inte avslutas. Om det är namnet som är fel så håller jag inte med. Det handlar ju om draco och hermione men inte på samma sätt riktiigt. Titeln är ju typ som en fråga och här är svaret. BTW Zazza, du äger! jag sa aldrig att namnet var fel, jag bara visade att själva handlingen övergått till något annat. men som jag sa förut, det stör inte mig och jag tycker denna ff är bra som den är så fortsätt så zazza! ![]()
2 feb, 2012 08:00 |
|
Borttagen
|
Tror inte någon läsare tycker det är ngt fel på denna ♥ så vi kan ju avsluta diskussionen... XD
2 feb, 2012 22:13 |
|
Professor McGonagall
Elev |
håller med
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 3 feb, 2012 07:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen