Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
20 apr, 2014 16:02 |
|
kitto
Elev |
Jo, det borde du! ♥
Jag har aldrig ogillat Sherlock 20 apr, 2014 16:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 apr, 2014 16:03 |
|
kitto
Elev |
Inte jag heller.
Jag har aldrig ägt ett mobilskal. 20 apr, 2014 16:04 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 apr, 2014 16:04 |
|
kitto
Elev |
Jo, typ två gånger och det gick åt helvete.
Jag har aldrig tittat på Doctor Who (ska dock efter Sherlock). 20 apr, 2014 16:05 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 apr, 2014 16:09 |
|
kitto
Elev |
Hehehe...
Jag har aldrig tyckt om personer med dåligt självförtroende (överlag, det finns undantag). 20 apr, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag har inget emot dem, men jag har mycket lättare att börja med prata om folk som pratar lite mer om sig själv än mig ^^
Jag har aldrig varit på Skansen 20 apr, 2014 16:14 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 apr, 2014 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen