Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
Okej nu kommer jag förmodligen sitta uppe hela natten och leta skivor för att se och återuppleva alla underbara glee-stunder!!!
30 okt, 2012 01:52 |
|
Savi
Elev |
30 okt, 2012 09:08 |
|
Lucy och Rose
Elev |
30 okt, 2012 09:35 |
|
legobitar
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av hyperion: Skrivet av Stranger: Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD True, men det blir ju liksom lite fel för karaktären eftersom det är meningen att Sammy inte ska ha så jädra mycket pengar iPhone är ju mycket billigare i USA, typ innan de släppte iPhone 5 så var iPhone 4s gratis på apples hemsida ju..... hahahha han kanske fick den gratis från apples hemsida? hahah nej vet inte Det är väl helt enkelt någonting som de inte har tänkt på. Men det är ju Ryan och Brad osv som är i farten så är EJ FÖRVÅNAD. Dock är jag väldigt förvånad över hur bra American Horror Story är i jämförelse. Känns som om R och B bara gav upp på Glee och la alla sina krafter där istället lol. jag har fått uppfattningen om att fox är en ganska avgörande faktor också. att de styr jättemycket över vad som får vara med och inte. skitmånga har ju gnällt på att klaine och brittana inte har i närheten lika mycket PDA som finchel, och att det är RIBs fel, men om man kollar på tex TNN som går på en helt annan kanal, och uttalanden från typ cast&crew, så är det rätt uppenbart att fox styr jättemycket. och det är klart att fox inte styr allt, den TOTALA bristen på konsekvens är ju inte fox fel utan bara manusförfattarnas och producenternas, men jag kan nog fatta att man kanske blir lite trött på att lägga ner tid på en serie om det sitter någon pryd homofob och bestämmer sig för att klippa bort grejer. (obs det finns uttalanden från fox-personer som är homofobiska och fox är ganska pro-romney osv så det är inte bara en random förolämpning eller nåt) jay tumblr 30 okt, 2012 10:05 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Santana då? Tina, Mercedes, Artie och Brittany är asroliga när de blir fulla xD
30 okt, 2012 11:26 |
|
EmahS
Elev |
Alltså. Det här är inte hälsosamt.
Jag lyssnar på "3" flera gånger om dagen. om och om igen. Är verkligen helt beroende! Just nu, vill jag faktiskt säga att de är en av de bästa Gleelåtarna ever
30 okt, 2012 14:13 |
|
Ginny!!!!
Elev |
I ♥ U, BLAINE!
![]() Skrivet av EmahS: JAG ÄR OCKSÅ FAST VID DEN LÅTEN. >.<Alltså. Det här är inte hälsosamt. Jag lyssnar på "3" flera gånger om dagen. om och om igen. Är verkligen helt beroende! Just nu, vill jag faktiskt säga att de är en av de bästa Gleelåtarna ever ![]()
30 okt, 2012 15:09 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av EmahS: den är ju awesome Alltså. Det här är inte hälsosamt. Jag lyssnar på "3" flera gånger om dagen. om och om igen. Är verkligen helt beroende! Just nu, vill jag faktiskt säga att de är en av de bästa Gleelåtarna ever
30 okt, 2012 17:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
30 okt, 2012 18:10 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: åh, gråter varje gång jag hör den :'(men alltså. Mine - Glee Cast Version. SANTAANAAAA
30 okt, 2012 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen