Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Triix
Elev |
1 jan, 2013 13:00 |
|
Fantasia
Elev |
1 jan, 2013 14:19 |
|
Borttagen
|
Golden Retriver, tror dom var ganska söta iaf xP
1 jan, 2013 16:18 |
|
Borttagen
|
Golden Retriver, blir det nog...
1 jan, 2013 16:20 |
|
nutella
Elev |
jag vet ingenting om hundraser, men det får bli Golden Retriver eftersom jag hade en sån på nindentogs :p
1 jan, 2013 17:59 |
|
amanda1104
Elev |
Collie
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2013 18:02 |
|
LunaLove<3
Elev |
1 jan, 2013 18:36 |
|
melle-hjrta
Elev |
COLLIE ♥
1 jan, 2013 20:37 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att båda hundarna är väldigt söta och fina, men Golden Retriver är lite sötare (speciellt valparna!) ♥
Resultat i frågan "collie eller golden retriver?": 20-17 till golden retriver! Obs! Ny fråga i första inlägget! 2 jan, 2013 10:04 |
|
Ginny00
Elev |
Jason Mraz
2 jan, 2013 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen