Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 315 316 317 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


super!

Kärlek till alla!

31 jan, 2012 20:39

Professor McGonagall
Elev

Avatar


meeer

Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&amp;page=1#p615954

31 jan, 2012 20:40

Freja
Elev

Avatar


Jättebra!
*Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza?
Men som sagt, jättebra!

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 feb, 2012 16:00

Professor McGonagall
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Jättebra!
*Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza?
Men som sagt, jättebra!

vad menar du??

Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&amp;page=1#p615954

1 feb, 2012 16:34

half-blood princess
Elev

Avatar


Skrivet av Professor McGonagall:
Skrivet av Freja:
Jättebra!
*Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza?
Men som sagt, jättebra!

vad menar du??


Jag tror att hon menar att det börjar gå för långt? Men jag tycker nt det eftersom jag nt ens läst hela FF en håller på

ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277

1 feb, 2012 16:43

Freja
Elev

Avatar


Jag menar att om man i avslutar en berättelse i tid kan det bli jättehafsigt och ogenomtänkt.
Så att man inte tröttnar på den utan att den avslutas innan den blir tråkigg.
Men, jag älskar verkligen denna ff

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 feb, 2012 16:44

Borttagen

Avatar


^ Håller med, men i sånna fall så skulle man ju någon gång kunna avsluta denna ff, och sedan starta en ny FF med nästa generation? Mwaha XD

1 feb, 2012 16:47

Freja
Elev

Avatar


Ja, kanske

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 feb, 2012 17:07

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag tycker inte den borde avslutas. Jag tycker den borde fortsätta så länge den är bra, och så länge Zazza vill.

1 feb, 2012 17:25

Borttagen

Avatar


Tycker endast den bör avslutas om det kommer en ny sen XD

1 feb, 2012 17:26

1 2 3 ... 315 316 317 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.