Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
super!
Kärlek till alla! 31 jan, 2012 20:39 |
|
Professor McGonagall
Elev |
meeer
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 31 jan, 2012 20:40 |
|
Freja
Elev |
Jättebra!
*Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza? Men som sagt, jättebra! Everything is Dramione and nothing hurts. 1 feb, 2012 16:00 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Freja: Jättebra! *Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza? Men som sagt, jättebra! vad menar du?? Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 1 feb, 2012 16:34 |
|
half-blood princess
Elev |
Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Freja: Jättebra! *Hatar att säga det här* Du kanske borde avsluta den här ff'n medans den fortfarande är bra Zazza? Men som sagt, jättebra! vad menar du?? Jag tror att hon menar att det börjar gå för långt? Men jag tycker nt det eftersom jag nt ens läst hela FF en håller på ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277 1 feb, 2012 16:43 |
|
Freja
Elev |
Jag menar att om man i avslutar en berättelse i tid kan det bli jättehafsigt och ogenomtänkt.
Så att man inte tröttnar på den utan att den avslutas innan den blir tråkigg. Men, jag älskar verkligen denna ff Everything is Dramione and nothing hurts. 1 feb, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
^ Håller med, men i sånna fall så skulle man ju någon gång kunna avsluta denna ff, och sedan starta en ny FF med nästa generation? Mwaha XD
1 feb, 2012 16:47 |
|
Freja
Elev |
Ja, kanske
Everything is Dramione and nothing hurts. 1 feb, 2012 17:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tycker inte den borde avslutas. Jag tycker den borde fortsätta så länge den är bra, och så länge Zazza vill.
1 feb, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Tycker endast den bör avslutas om det kommer en ny sen XD
1 feb, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen