Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
felix felicis
Elev |
OMG nej allt det där händer ju i fjärde säsongen som jag inte ens kollat lite grann på!!! JAG SKÄMS SÅ!!!
29 okt, 2012 22:27 |
|
hyperion
Elev |
felix felicis Fast vi vet ju att Sam inte är jätterik... Hans familj lever liksom på matkuponger.
APELSiiN Ska se det, någon gång haha. Försöker mest hinna ikapp med AHS eftersom några kompisar glor på det och jag vill ju vara med och diskutera heheh. ![]()
29 okt, 2012 22:29 |
|
felix felicis
Elev |
hyperion okej då
29 okt, 2012 22:35 |
|
Savi
Elev |
hyperion - ääälskar AMHS! Och the New Normal. Ryan Murphy är min guud!
Har dock inte hunnit se klart första AMHS säsongen... måste pausa hela tiden och hitta lite mod att fortsätta. Såg senaste rubber man avsnittet och grät av chock typ
29 okt, 2012 22:45 |
|
felix felicis
Elev |
Skrivet av Savi: hyperion - ääälskar AMHS! Och the New Normal. Ryan Murphy är min guud! Har dock inte hunnit se klart första AMHS säsongen... måste pausa hela tiden och hitta lite mod att fortsätta. Såg senaste rubber man avsnittet och grät av chock typ Får jag fråga vad AMHS??? är för något???
29 okt, 2012 22:48 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av felix felicis: Skrivet av Savi: hyperion - ääälskar AMHS! Och the New Normal. Ryan Murphy är min guud! Har dock inte hunnit se klart första AMHS säsongen... måste pausa hela tiden och hitta lite mod att fortsätta. Såg senaste rubber man avsnittet och grät av chock typ Får jag fråga vad AMHS??? är för något??? annan förkortning för american horror story... används mycket av mina amerikanska vänner...
29 okt, 2012 23:15 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Alltså avsnitt 14 i säsong 2 är totally best hittills♥
"IT TASTES PIINK! IT TASTES PIIIIIIIIIIIIIIIIIINKE!" - Rachel Berry
29 okt, 2012 23:29 |
|
felix felicis
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Alltså avsnitt 14 i säsong 2 är totally best hittills♥ "IT TASTES PIINK! IT TASTES PIIIIIIIIIIIIIIIIIINKE!" - Rachel Berry JAAAAA!! älskar det avsnittet, "Don´t you want me baby?, Don´t you want me ye,eeee..."
29 okt, 2012 23:59 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av felix felicis: Skrivet av Lucy och Rose: Alltså avsnitt 14 i säsong 2 är totally best hittills♥ "IT TASTES PIINK! IT TASTES PIIIIIIIIIIIIIIIIIINKE!" - Rachel Berry JAAAAA!! älskar det avsnittet, "Don´t you want me baby?, Don´t you want me ye,eeee..." Omg jaaa, nästan de bästa avsnittet! Förutom s02e16 :' 30 okt, 2012 00:45 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av felix felicis: Skrivet av Lucy och Rose: Alltså avsnitt 14 i säsong 2 är totally best hittills♥ "IT TASTES PIINK! IT TASTES PIIIIIIIIIIIIIIIIIINKE!" - Rachel Berry JAAAAA!! älskar det avsnittet, "Don´t you want me baby?, Don´t you want me ye,eeee..." Omg jaaa, nästan de bästa avsnittet! Förutom s02e16 :' ÅÅhhhh, så braaaa!!
30 okt, 2012 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen