Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Vill inte välja någon eftersom jag älskar hundar och båda kan vara snälla.
31 dec, 2012 12:55 |
|
themarauder
Lärare |
31 dec, 2012 12:55 |
|
Dream
Elev |
Golden Retriever!! Dessa vovvar är för underbara, godhjärtade rakt igenom och vackrare får man leta länge efter (my opinion). Jag har själv en liten Golden flicka som jag älskar över allt annat. QUEENIE ♥
31 dec, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Golden retriever såklart, har en själv
31 dec, 2012 13:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Golden Retriver ♥
Växte upp med fem hundar varav två var golden. Det komiska var att tiken hette Lady (dog när jag var 4år) och när jag var 8år fick vi välkomna en till golden för att en familjs dotter blivit för allergisk, han hette Boy ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 dec, 2012 14:22 |
|
BlondaHermione
Elev |
31 dec, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag älskar hundar men har ingen erfarenhet av någon av de hundraserna.... men jag tror ändå jag väljer Golden Retriever!
31 dec, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Golden. Men min familjs hund är en Border Collie och hon är den mest underbara hunden jag någonsin träffat ♥ Så bara för det får jag säga Collie.
31 dec, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Collie, för jag brukade ha en som barn. :3
1 jan, 2013 10:46 |
|
Conflate
Elev |
WAAAH COLLIE ♥
För att jag har en förkärlek för collien och vi ska skaffa en minicollie aka sheltie som nästa hund. ^^
1 jan, 2013 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen