@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET! ... Jag vill bo hos dig, hos din mamma, du bor inte på tredje våningen!! Men kom då, det finns plats för dig... här är du alltid välkommen ♥
14 mar, 2012 19:09 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET! ... Jag vill bo hos dig, hos din mamma, du bor inte på tredje våningen!! Men kom då, det finns plats för dig... här är du alltid välkommen ♥ Men jag ska åka till fjällen i morgon... Och du till frankrike... </3 Jaha. 14 mar, 2012 19:10 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET! ... Jag vill bo hos dig, hos din mamma, du bor inte på tredje våningen!! Men kom då, det finns plats för dig... här är du alltid välkommen ♥ Men jag ska åka till fjällen i morgon... Och du till frankrike... </3 Just det...
14 mar, 2012 19:12 |
|
Solkatten
Elev |
Hur mycket är klockan i UK? Orkar inte hämta min mobil och kolla xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 19:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: 18:12 har jag för mig.Hur mycket är klockan i UK? Orkar inte hämta min mobil och kolla xD 14 mar, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Fortfarande ingen som vill uggleposta ?
14 mar, 2012 19:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-14 kl. 19:16
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: 18:12 har jag för mig. Hur mycket är klockan i UK? Orkar inte hämta min mobil och kolla xD Bara en timme före oss då. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 19:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: jag tror vi ligger före med en timme, om jag har rätt. x3Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: 18:12 har jag för mig. Hur mycket är klockan i UK? Orkar inte hämta min mobil och kolla xD Bara en timme före oss då. jo, enligt min mobil har jag rätt. 14 mar, 2012 19:16 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fortfarande ingen som vill uggleposta ? Jag vill! ^^ 14 mar, 2012 19:20 |
|
si_tonks
Elev |
14 mar, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen