@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
12 nov, 2011 23:45 |
|
scarhead
Lärare |
12 nov, 2011 23:54 |
|
Margaret
Elev |
Du kanske märkte att slytherinarna betedde sig lite annorlunda igår? Det var inte bara det att vi skulle skriva med grönt och ha lite slytherin-aktiga bilder, utan det pågick även andra saker i sällskapsrummet i fängelsehålorna. ![]()
12 nov, 2011 23:58 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Margaret: åhå, jag förstår! Du kanske märkte att slytherinarna betedde sig lite annorlunda igår? Det var inte bara det att vi skulle skriva med grönt och ha lite slytherin-aktiga bilder, utan det pågick även andra saker i sällskapsrummet i fängelsehålorna. 13 nov, 2011 00:06 |
|
Ginnyy
Elev |
Idag åt jag en chokladboll som verkligen var det godaste jag någonsin ätit, jag dog lite grann!
Gick till Espresso House med ett par vänner, jag skulle inte ha något så gick och satte medans de köpte sitt, sen kom de och en av de hade köpt en chokladboll, jag smakade lite grann och där dog jag. Det var så gott att jag var tvungen att gå och köpa en själv ändå!
13 nov, 2011 00:39 |
|
whirlwinds
Elev |
Har börjat darra jättemycket på min vänsterhand. Det är rätt obehagligt och har hållt på i typ 12 timmar nu. Kunde inte äta chips samtidigt som jag satt vid datorn eftersom att de ramlade ur min hand när jag skulle ta upp dem ur skålen, för att min hand skakade så mycket <///3 VAD FAN ÄR DET FÖR FEL?!
13 nov, 2011 01:27 |
|
cannedcorn
Elev |
13 nov, 2011 01:30 |
|
leumas vän
Elev |
13 nov, 2011 11:00 |
|
whirlwinds
Elev |
Jag skakar fortfarande som fan <//////3 Nu kan det väl dock vara för att jag drack tre redbull inatt, har knappt ätit något det senaste dygnet, somnade sju imorse & vaknade halv elva.......
13 nov, 2011 11:18 |
|
Eilonwy
Elev |
Jag har geografiprov på tisdag, och jag ORKAR inte plugga!! D': läxor går alltid an att göra, men INTE när man ska plugga till prov, för jag hatar det ... >_<
Even the darkest night will end and the sun will rise 13 nov, 2011 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen