Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused Hade världens diskussion om det där... Men planen var ju att Kurt skulle stanna i Lima ett år till, så jag antar att Sam fick bo kvar, och tror inte att Carole eller Burt skulle ha hjärta att slänga ut honom liksom. Och nu har ju Finn kommit hem igen sååå. Ja men absolut. Alltså Carole och Burt skulle ju säkerligen hålla honom kvar så länge han ville liksom. They're so awesome! Men det är sant... På tal om det där, haha tittar nämligen på de avsnitten nu. I USA är det sjukt hög status att ha iphone, alltså då har du pengar... Hur lyckades Sam få till sig en?? HAha... Alltså.. jag tänker för mycket ^^
29 okt, 2012 18:13 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Savi: han struntar i att gå till frisören och köpa kläder men köper en iPhone? Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused Hade världens diskussion om det där... Men planen var ju att Kurt skulle stanna i Lima ett år till, så jag antar att Sam fick bo kvar, och tror inte att Carole eller Burt skulle ha hjärta att slänga ut honom liksom. Och nu har ju Finn kommit hem igen sååå. Ja men absolut. Alltså Carole och Burt skulle ju säkerligen hålla honom kvar så länge han ville liksom. They're so awesome! Men det är sant... På tal om det där, haha tittar nämligen på de avsnitten nu. I USA är det sjukt hög status att ha iphone, alltså då har du pengar... Hur lyckades Sam få till sig en?? HAha... Alltså.. jag tänker för mycket ^^
29 okt, 2012 18:15 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: han struntar i att gå till frisören och köpa kläder men köper en iPhone? Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused Hade världens diskussion om det där... Men planen var ju att Kurt skulle stanna i Lima ett år till, så jag antar att Sam fick bo kvar, och tror inte att Carole eller Burt skulle ha hjärta att slänga ut honom liksom. Och nu har ju Finn kommit hem igen sååå. Ja men absolut. Alltså Carole och Burt skulle ju säkerligen hålla honom kvar så länge han ville liksom. They're so awesome! Men det är sant... På tal om det där, haha tittar nämligen på de avsnitten nu. I USA är det sjukt hög status att ha iphone, alltså då har du pengar... Hur lyckades Sam få till sig en?? HAha... Alltså.. jag tänker för mycket ^^ Han kanske fick den i present av the Hudmels or something haha? De verkar ju inte direkt fattiga.... Eller jag vet inte, det är glee. ![]()
29 okt, 2012 19:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: han struntar i att gå till frisören och köpa kläder men köper en iPhone? Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused Hade världens diskussion om det där... Men planen var ju att Kurt skulle stanna i Lima ett år till, så jag antar att Sam fick bo kvar, och tror inte att Carole eller Burt skulle ha hjärta att slänga ut honom liksom. Och nu har ju Finn kommit hem igen sååå. Ja men absolut. Alltså Carole och Burt skulle ju säkerligen hålla honom kvar så länge han ville liksom. They're so awesome! Men det är sant... På tal om det där, haha tittar nämligen på de avsnitten nu. I USA är det sjukt hög status att ha iphone, alltså då har du pengar... Hur lyckades Sam få till sig en?? HAha... Alltså.. jag tänker för mycket ^^ Han kanske fick den i present av the Hudmels or something haha? De verkar ju inte direkt fattiga.... Eller jag vet inte, det är glee. You're right - It's Glee Tihi - Sneak Peak på Glease finns uppe på le YouTube ^^
29 okt, 2012 19:14 |
|
Stranger
Elev |
Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD
29 okt, 2012 21:45 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Stranger: Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD True, men det blir ju liksom lite fel för karaktären eftersom det är meningen att Sammy inte ska ha så jädra mycket pengar ![]()
29 okt, 2012 22:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Stranger: Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD True, men det blir ju liksom lite fel för karaktären eftersom det är meningen att Sammy inte ska ha så jädra mycket pengar iPhone är ju mycket billigare i USA, typ innan de släppte iPhone 5 så var iPhone 4s gratis på apples hemsida ju..... hahahha han kanske fick den gratis från apples hemsida? hahah nej vet inte ![]()
29 okt, 2012 22:21 |
|
felix felicis
Elev |
Det ska ju inte vara så "dyrt" med iphone i USA och sen så kan man ju alltid leva i ideen att sam nu är jätterik,,, typ
29 okt, 2012 22:23 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av hyperion: Skrivet av Stranger: Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD True, men det blir ju liksom lite fel för karaktären eftersom det är meningen att Sammy inte ska ha så jädra mycket pengar iPhone är ju mycket billigare i USA, typ innan de släppte iPhone 5 så var iPhone 4s gratis på apples hemsida ju..... hahahha han kanske fick den gratis från apples hemsida? hahah nej vet inte Det är väl helt enkelt någonting som de inte har tänkt på. Men det är ju Ryan och Brad osv som är i farten så är EJ FÖRVÅNAD. Dock är jag väldigt förvånad över hur bra American Horror Story är i jämförelse. Känns som om R och B bara gav upp på Glee och la alla sina krafter där istället lol. ![]()
29 okt, 2012 22:24 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av hyperion: Skrivet av Stranger: Alla i casten använder ju sina egna telefoner som karaktärernas telefon så int konstigt att Sam har en iPhone. Chord har ju det. xD True, men det blir ju liksom lite fel för karaktären eftersom det är meningen att Sammy inte ska ha så jädra mycket pengar iPhone är ju mycket billigare i USA, typ innan de släppte iPhone 5 så var iPhone 4s gratis på apples hemsida ju..... hahahha han kanske fick den gratis från apples hemsida? hahah nej vet inte Det är väl helt enkelt någonting som de inte har tänkt på. Men det är ju Ryan och Brad osv som är i farten så är EJ FÖRVÅNAD. Dock är jag väldigt förvånad över hur bra American Horror Story är i jämförelse. Känns som om R och B bara gav upp på Glee och la alla sina krafter där istället lol. Ja, nothing makes sense i Glee... typ. Åh, vågar inte se den.. men jag ska börja se The New Normal imorgon, hoppas den blev bra. ![]()
29 okt, 2012 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen