Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, älskar att dansa, går på danslektioner också. :3 ♥
PUM tittar på Brit Awards just nu? 21 feb, 2012 22:53 |
|
themarauder
Lärare |
22 feb, 2012 04:22 |
|
OliverPhelps
Elev |
Själv har vi inte Disney Channel men jag ser hos min kompis ibland!
PUM brukar se på Familjen Annorlunda?
22 feb, 2012 07:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
22 feb, 2012 08:50 |
|
LouGreen
Elev |
nope, har aldrig varit heller (tråkigt)
PUM sparar till någonting som kostar mer än 1000 kr? 22 feb, 2012 12:24 |
|
Borttagen
|
Jao, det kan man säga ^_^
PUM har sett Red Dragon? 22 feb, 2012 12:27 |
|
Rut Luna
Elev |
Nope
PUM gillar AVPS? Jag är faktiskt död. 22 feb, 2012 13:55 |
|
Miss Black
Elev |
Vad? Antar inte att jag gör det. Vet ju inte vad det är.
PUM bor i Stockholm??????????? Min bokblogg
22 feb, 2012 14:33 |
|
LouGreen
Elev |
jepp
PUM gillar inte Lord Voldemort?? 22 feb, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Fel.. :3
PUM gillar BVB? (Black Veil Brides) 22 feb, 2012 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen