UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 apr, 2014 11:14 |
|
kitto
Elev |
Jag trodde att jag var den enda owo' 18 apr, 2014 11:21 |
|
Borttagen
|
18 apr, 2014 12:52 |
|
whirlwinds
Elev |
jag hAtAr PåSkEn Så MyCkEt uuuääähhhhhh
vill inte bli itvingad hundra kilo mat och en massa godis :-(
18 apr, 2014 15:13 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av whirlwinds: jag hAtAr PåSkEn Så MyCkEt uuuääähhhhhh vill inte bli itvingad hundra kilo mat och en massa godis :-( Samma här :p 18 apr, 2014 15:21 |
|
Elma00
Elev |
Fyra
18 apr, 2014 16:56 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Elma00: Fyra Räknas det om man inte har sett den men ändå inte gillar den? x)
18 apr, 2014 17:22 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Elma00: Fyra Räknas det om man inte har sett den men ändå inte gillar den? x) Jadå, join the club! 18 apr, 2014 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Jag hatar Once Upon A Time. Det är så himla rörigt och jobbigt med alternativa liv och skit. Jag gillar nästan alltid covers bättre än originallåten. Jag har tröttnat på instagram. Det är så tråkigt och jag mår typ dåligt av att vara inne på det. Jag shippar verkligen inte Hinny. Tycker bara inte om det paret. Och det beror på att jag inte gillar Ginny. Hands up. Jag älskar matematik. Jag gillar Jonas Brothers. Men inte One Direction. Jag hatar, verkligen hatar, så gott som alla barn. hessactually; Försvara mig o.o Jag gillar nästan alltid också covers bättre än originalet. Jag shippar inte heller Hinny. Det känns fel. Jag gillar inte film-Ginny, men jag gillar bok-Ginny. Jag gillar Jonas Brothers (guilty pleasure), men definitivt inte One Direction. Och jag har väldigt, väldigt svårt för alla barn. Friends? 22 apr, 2014 14:42 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Jag hatar Once Upon A Time. Det är så himla rörigt och jobbigt med alternativa liv och skit. Jag gillar nästan alltid covers bättre än originallåten. Jag har tröttnat på instagram. Det är så tråkigt och jag mår typ dåligt av att vara inne på det. Jag shippar verkligen inte Hinny. Tycker bara inte om det paret. Och det beror på att jag inte gillar Ginny. Hands up. Jag älskar matematik. Jag gillar Jonas Brothers. Men inte One Direction. Jag hatar, verkligen hatar, så gott som alla barn. hessactually; Försvara mig o.o Jag gillar nästan alltid också covers bättre än originalet. Jag shippar inte heller Hinny. Det känns fel. Jag gillar inte film-Ginny, men jag gillar bok-Ginny. Jag gillar Jonas Brothers (guilty pleasure), men definitivt inte One Direction. Och jag har väldigt, väldigt svårt för alla barn. Friends? Du är automatiskt cool nu 22 apr, 2014 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen