@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!!
14 mar, 2012 19:01 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... Jaha. 14 mar, 2012 19:02 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE!
14 mar, 2012 19:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hehe... kollar på Hungerspelen- premiären typ... xD Det var en som höll upp en skylt där det stog "The girl on fire+ The boy with the bread= Toast" Ja, hahah. Bästa ju x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 19:04 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! Jaha. 14 mar, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Men va fan.. Min språkresa har blivit avbokad pågrund av att det var för få som hade bokat den resan. Jag har längtat i 7 månader ju! :c
Fast nu får jag typ byta stad att åka till, och just nu funderar jag på Oxford... Om det inte blir för dyrt, eftersom det är en intensivkurs. ._.' 14 mar, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggleposta? Jag är uttråkad... -.-'
14 mar, 2012 19:06 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET!
14 mar, 2012 19:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av ginny_ginny: STÄNG FÖNSTRET LINN STÄNG FÖNSTRETSkrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET! 14 mar, 2012 19:07 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? För att jag inte vill att du ska dö!!!!! Men jag vill det... NEJ DET VILL DU INTE! Joo... Medicinen gör mig drogad, allt har rasat, Lovisa är jättelångtborta och mitt fönster är öppet! STÄNG FÖNSTRET! ... Jag vill bo hos dig, hos din mamma, du bor inte på tredje våningen!! Jaha. 14 mar, 2012 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen