@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö. Eller ta lite för många sömntabletter. Eller "råka" hoppa från ett berg. Eller från fönstret i mitt rum. Eller kanske ta en buss hem till mig och titta på glee ;D
14 mar, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
14 mar, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca. In, ut, in, ut. vad har hänt??????? :o Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade. Hur dum får man bli ? Ska jag skicka dödsätare eller dementorer på henne ? 14 mar, 2012 18:51 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny:
Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö. Eller ta lite för många sömntabletter. Eller "råka" hoppa från ett berg. Eller från fönstret i mitt rum. Eller sluta andas... ginny_ginny/Kicka, jag vill seriöst inte mer, du får skjuta mig :'( ♥ Jaha. 14 mar, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
14 mar, 2012 18:52 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö. Eller ta lite för många sömntabletter. Eller "råka" hoppa från ett berg. Eller från fönstret i mitt rum. Eller sluta andas... ginny_ginny/Kicka, jag vill seriöst inte mer, du får skjuta mig :'( ♥ Nej jag tänker inte skjuta dig, dessutom har jag ingen pistol.!
14 mar, 2012 18:53 |
|
linnvendela
Elev |
14 mar, 2012 18:55 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!!
14 mar, 2012 18:57 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av linnvendela: ginny_ginny: Fixa fram en och skjut mig. Annars hoppar jag, det spelar ingen roll... NEJ.STOPP.NEJ. Inget av det kommer att hända!!!!! Hur vet du det? Jaha. 14 mar, 2012 18:58 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på Hungerspelen på Röda mattan eller vad man ska säga :'D ♥
http://uk.movies.yahoo.com/hunger-games/ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen