Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3146 3147 3148 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VAD ÄR SYFTET MED IDROTT OCH HÄLSA?!

Att vi ska få bra med motion antar jag. Fast i idrott och hälsa ska vi göra en sömnanalys under en vecka. Vad vi gör för att slappna av innan vi ska sova, när vi går och lägger oss och när vi vaknar. Vad är poängen med detta?!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 mar, 2012 18:31

Detta inlägg ändrades senast 2012-03-14 kl. 18:32
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca.

In, ut, in, ut.

vad har hänt??????? :o

14 mar, 2012 18:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca.

In, ut, in, ut.

vad har hänt??????? :o

Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade.

14 mar, 2012 18:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca.

In, ut, in, ut.

vad har hänt??????? :o

Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade.

Hmm... hon ska få med Joel att göra >

14 mar, 2012 18:37

linnvendela
Elev

Avatar


Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö.

Jaha.

14 mar, 2012 18:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca.

In, ut, in, ut.

vad har hänt??????? :o

Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade.

Hmm... hon ska få med Joel att göra >

Haha, tack! :'
Hon är helt dum i huvudet.

14 mar, 2012 18:41

Borttagen

Avatar

+2


Hehe... kollar på Hungerspelen- premiären typ... xD
Det var en som höll upp en skylt där det stog "The girl on fire+ The boy with the bread= Toast"

14 mar, 2012 18:44

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö.

Eller ta lite för många sömntabletter.

Jaha.

14 mar, 2012 18:44

scarhead
Lärare

Avatar


DISHAQUAKAYOBAMAQUESHA IS IN DA HOUSE.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 mar, 2012 18:45

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av linnvendela:
Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö.

Eller ta lite för många sömntabletter.

Eller "råka" hoppa från ett berg. Eller från fönstret i mitt rum.

Jaha.

14 mar, 2012 18:47

1 2 3 ... 3146 3147 3148 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.