@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: VAD ÄR SYFTET MED IDROTT OCH HÄLSA?! Att vi ska få bra med motion antar jag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 18:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-14 kl. 18:32
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca. In, ut, in, ut. vad har hänt??????? :o 14 mar, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca. In, ut, in, ut. vad har hänt??????? :o Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade. 14 mar, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca. In, ut, in, ut. vad har hänt??????? :o Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade. Hmm... hon ska få med Joel att göra > 14 mar, 2012 18:37 |
|
linnvendela
Elev |
Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö.
Jaha. 14 mar, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår piss. Kan knappt andas. Allt vare dig fucking Rebecca. In, ut, in, ut. vad har hänt??????? :o Hon anklagade mig för att ha spridit rykten om henne. Sen har det hänt massa andra saker och jag började gråta för jag blev så jävla ledsen och arg. Hon bara skrattade. Hmm... hon ska få med Joel att göra > Haha, tack! :' Hon är helt dum i huvudet. 14 mar, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Hehe... kollar på Hungerspelen- premiären typ... xD
Det var en som höll upp en skylt där det stog "The girl on fire+ The boy with the bread= Toast" 14 mar, 2012 18:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av linnvendela: Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö. Eller ta lite för många sömntabletter. Jaha. 14 mar, 2012 18:44 |
|
scarhead
Lärare |
14 mar, 2012 18:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Iblad skulle jag bara vilja andas in vatten och dö. Eller ta lite för många sömntabletter. Eller "råka" hoppa från ett berg. Eller från fönstret i mitt rum. Jaha. 14 mar, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen