@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Fick ett samtal om ett jobb idag. WOHO känner man till en början, tills jag får höra vad det är för jobb...
Som kundtjänst på det enda ställe som jag har haft x-antal kompisar, och till och med min brorsa (som aldrig klagar på något!) som jobbat på. Och var enda en har vantrivts, personalen har inte varit samarbetsvillig för 5 öre om att lägga scheman om samkörning, (det tar nästa 50 min att köra dit här ifrån), dåliga arbetstider mm. Skit också >.< blev inget med det. och dessutom ska de lägga ner om några månader, och behöver folk tills dess... Nej tack.
14 mar, 2012 17:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag har jag haft en skit kul jympa lektion.
Vi dansade och det var as roligt även fast en kille i klassen tafsades lite 14 mar, 2012 17:18 |
|
Solkatten
Elev |
Fml.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 17:20 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Solkatten: ![]() Vad blir ditt? Mitt blev isekaybarackquaeegurlkaysha x' Mitt blev Lakwatiee 14 mar, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
HPV heter det XD 14 mar, 2012 17:32 |
|
si_tonks
Elev |
14 mar, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: ![]() Vad blir ditt? Mitt blev isekaybarackquaeegurlkaysha x' Matilda - Dishaquakayobamaquesha Iris - Kaygurlkayna Avifors - Shaisekayquieegurlna ![]() 14 mar, 2012 17:33 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Solkatten: ![]() Vad blir ditt? Mitt blev isekaybarackquaeegurlkaysha x' Mitt blev Obamakeytata Jaha. 14 mar, 2012 17:39 |
|
Solkatten
Elev |
Pluggar fysik medan jag lyssnar på Harry Potter soundtrack. Det blir mycket "roligare" då.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Var ute och sprang tre kilometer med iidaahh för ungefär en timme sedan ^-^
Det var uppfriskande 14 mar, 2012 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen