@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av Solkatten: Kommer få IG i No, JAG VET DET. Kommer sitta där och inte kunna ett skit. Så hjälplös. x_x Åh! Har ni prov? ♥ NP i fysik och jag kan inte ett skit! Har panik! Man pluggar direkt inte när man har panik eller och det gör mig bara ännu mer stressad -.-" ahweyfkahef DU KLARAR DET!!!!!!!!!! ♥ NEJ, DET GÖR JAG INTE!!!!!!!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! JOOO!!! du är säkert jätte bra inse det!!!!!! ♥ Fråga mig vad som helst inom fysik. Kommer inte kunna ett skit -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 15:55 |
|
PerfectFreak
Elev |
14 mar, 2012 15:57 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av Solkatten: ![]() Vad blir ditt? Mitt blev isekaybarackquaeegurlkaysha x' Mitt blir Obamakaytata xD♥ Quinayobamakaykikaysha xD 14 mar, 2012 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
jqhdwdywuiwdw PANIK! Orkar inte ;_; Seriöst! Kan jag inte på något sätt få hög feber i morgon så jag slipper gå till skolan? :'( <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Vi ska ta vaccin i morgon i skolan </3
14 mar, 2012 16:04 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: kom hem till mig så kan jag hosta dig i ansiktet så att du också får förkylning och feber!!jqhdwdywuiwdw PANIK! Orkar inte ;_; Seriöst! Kan jag inte på något sätt få hög feber i morgon så jag slipper gå till skolan? :'( <//3
14 mar, 2012 16:04 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Solkatten: jqhdwdywuiwdw PANIK! Orkar inte ;_; Seriöst! Kan jag inte på något sätt få hög feber i morgon så jag slipper gå till skolan? :'( <//3 lyssna på jättehög musik
14 mar, 2012 16:04 |
|
si_tonks
Elev |
14 mar, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av Solkatten: jqhdwdywuiwdw PANIK! Orkar inte ;_; Seriöst! Kan jag inte på något sätt få hög feber i morgon så jag slipper gå till skolan? :'( <//3 lyssna på jättehög musik Gissa tre gånger. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Vet inte hur jag ska göra
14 mar, 2012 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen