@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
14 mar, 2012 14:15 |
|
Twix
Elev |
Vill aldrig åka utomlands igen <//3
14 mar, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Bara en lektion idag, en lektion imorgon och en lektion på fredag ^^ Jag gillar att gå i trean på gymnasiet.
Skrivet av Twix: Vill aldrig åka utomlands igen <//3 Vad har hänt? 14 mar, 2012 14:38 |
|
Twix
Elev |
Vi har fått hem vägglöss :'< Även fast vi var jätteförsiktiga och la i väskorna, kläder och allt i soppåsar innan vi ens gick in i lägenheten... :[ 14 mar, 2012 14:41 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Solkatten: ![]() Vad blir ditt? Mitt blev isekaybarackquaeegurlkaysha x' rieenayobama
14 mar, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
min kompis har snackat om några klubbar i Stockholm vi ska 'besöka' nästa år...
Någon som vet några bra 15+ klubbar-saker i sthlm ? :3 14 mar, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Jag är med Weasley!
14 mar, 2012 15:13 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: min kompis har snackat om några klubbar i Stockholm vi ska 'besöka' nästa år... Någon som vet några bra 15+ klubbar-saker i sthlm ? :3 Nej, är inte 15, men jag borde veta några eftersom jag bor i Stockholm..
14 mar, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: min kompis har snackat om några klubbar i Stockholm vi ska 'besöka' nästa år... Någon som vet några bra 15+ klubbar-saker i sthlm ? :3 Nej, är inte 15, men jag borde veta några eftersom jag bor i Stockholm.. thihi, vet att klubberiet och club glamour finns, men tror inte att de har fortfarande.. 14 mar, 2012 15:28 |
|
Prue
Elev |
Oh my god!
14 mar, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen