Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Dini99: Linnvendela / linn och jag försöker smyg ha datorerna, utan att mina föräldrar vaknar,, hehe! Nyss låtsades vi sova Japp! Och vi märks inte! Än i alla fall för Dini99/Disa kollar på när pandan sjunger och hon typ fnissar. Fast hon inte får... Stygg liten Disa! Förlåt pandan men du är så ***** skön=) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:36 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: INGET. HAR TRÅKIGT OCH RÄDDAR AGNES FRÅN DINOSAR. DU? VA NAJJS! JAG FIXAR GIF'S :'D ![]()
16 okt, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FYFAN VAD FÖROLÄMPAD JAG BLIR. GARVAR DU ÅT MÄNNISKOR SOM MED BEHOV? Jag och Dini99 skulle vilja garva ihjäl oss men det får vi inte göra för då kanske vi väcker någon! GÖRAN IS SAD ;___; Stackars Göran, "klappar" ![]() YOU TOUCHED MY PENIS. linnvendela - SKÄMS! GÖRAN STIGER AV RASERI! 16 okt, 2011 22:47 |
|
linnvendela
Elev |
^Joo, Disa kan vara lite pervers ibland...
Haha, fick jobbiga bilder i huvudet... Jaha. 16 okt, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: TELL ME ABOUT THE JOBBIGA BILDER IN YOUR HUVUD ;3^Joo, Disa kan vara lite pervers ibland... Haha, fick jobbiga bilder i huvudet... 16 okt, 2011 22:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av kinshaw: ÅH. VAD FÖR GIFS?Skrivet av Dracos Tvillingsyster: INGET. HAR TRÅKIGT OCH RÄDDAR AGNES FRÅN DINOSAR. DU? VA NAJJS! JAG FIXAR GIF'S :'D
16 okt, 2011 22:52 |
|
Dini99
Elev |
Sorry, men ska gå och lägga mig nu.. dör.. är så trött..
Sååååve gootte allihopaee "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 23:00
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: TELL ME ABOUT THE JOBBIGA BILDER IN YOUR HUVUD ;3 ^Joo, Disa kan vara lite pervers ibland... Haha, fick jobbiga bilder i huvudet... Nae, dem håller jah helst för mig själv du... Du kanske kan få höra dem den 29 oktober om du är snäll... Jaha. 16 okt, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: JAA. GÖRAN VILL OCKSÅ HÖRA SÅ HAN KOMMER OCKSÅ VARA SNÄLL :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: TELL ME ABOUT THE JOBBIGA BILDER IN YOUR HUVUD ;3 ^Joo, Disa kan vara lite pervers ibland... Haha, fick jobbiga bilder i huvudet... Nae, dem håller jah helst för mig själv du... Du kanske kan få höra dem den 29 oktober om du är snäll... 16 okt, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
God Natt kära nattugglor syns i morgon ♥
16 okt, 2011 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen