Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vipratten
Elev |
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 feb, 2012 23:10 |
|
Lordlollo
Elev |
face_patch/164
♆ 3 feb, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
<iframe width="420" height="243" src="http://www.youtube.com/embed/tQmEd_UeeIk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
3 feb, 2012 23:41 |
|
Fckingunicorn
Elev |
4 feb, 2012 10:31 |
|
Fang
Elev |
Underneath these stairs
I hear the sneers and feel glares of My cousin, my uncle and my aunt. 4 feb, 2012 12:23 |
|
J00KERN
Elev |
4 feb, 2012 14:51 |
|
9te
Elev |
4 feb, 2012 14:55 |
|
Hermia
Elev |
Här kommer då nästa kapitel. Förlåt om det är kort och dåligt men jag har inte hunnit mer. Förlåt för att det nte kom ngt kapitel i förra veckan men jag hade extremt mycket i skolan då.
LÄS FÖRST: Nästa kapitel kommer kanske också att dröja då jag har två redovisningar och natinella prov i nästa vecka. Kapitel 13: Snigelhorn BANK, BANK, BANK! James bultade hårt på dörren till Snigelhorns kontor. - Kom in, hördes Snigelhorns röst från andra sidan dörren. James sköt upp dörren och pojkarna gick in. Framför Snigelhorns skrivbord satt redan Frank och Lily. Pojkarna slog sig ner, James såklart bredvid Lily, som hade tårar rinnande ner för kinderna men hon gjorde ingen anstats till att torka bort dem. James sträckte fram ena handen och drog snabbt bort dem ♥. Lily gav honom ett litet leende ♥. Snigelhorn ser allvarligt på eleverna. - Ni vet vad som har hänt, säger han. De nickar. Jag undrar om ni känner till någon anledning till att mr. Snape kan ha gjort detta. - Mja, börjar James. Vi hade ett litet gräl på tåget, jag, Sirius och Snape. - Så det kan vara nån slags hämnd, fyller Sirius i. - Beklagligt, säger Snigelhorn och skakar på huvudet. Ni kan gå. Som ni säkert förstår är inte Lily och James ovänner än men de kommer snart att bli. Once a MADling, always a MADling 4 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Kimberley
^WTF?! 4 feb, 2012 18:53 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen