Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 313 314 315 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


HIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI LOOOVVEEEE ♥

28 jan, 2012 01:00

Borttagen

Avatar


Jättebra!!!!!

28 jan, 2012 09:00

half-blood princess
Elev

Avatar

+1


Zuuuuper! *bevakar*

ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277

28 jan, 2012 09:53

LillLuna
Elev

Avatar


så bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyaihrtdbD1qhzycuo1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m51slgDtm71rwt5ebo2_250.gif

30 jan, 2012 08:03

Borttagen

Avatar


Förlåt att jag inte skrivit på ett tag igen. Nationella börja nästa vecka så jag har pluggat, pluggat, pluggat! Cass och Alex bråkar mycket för att de älskar varandra för mycket! That's why!
--------------------------------------------------
ALEX:
Jag hade nog somnat eftersom en uggla pickade mig på örat.
Jag suckade och vände mig om men ugglan fortsatt.
Jag öppnade ögonen och såg direkt brevet med Cassandras handstil.
Jag tog sakta loss det, gav ugglan liten godis innan jag öppnade brevet saaaakta.

" Alex,
jag är vaken och mår väl okej.
Jag är beredd att ge dig en chans till om du vill?
Jag älskar och saknar dig...
Förlåt för allt.
Cass!"

Jag läste brevet 7 gånger innan jag vek ihop det och kollade rakt ut i luften.
Redo att ge dig en chans till om du vill...
Klart jag vill?
Jag slet fram papper och penna och började skriva.

" Cassandra,
Skönt att du är vaken!
Klart jag vill ge det en chans till. Jag älskar dig så jäkla mycket ju...
Jag älskar dig med. Saknar dig ännu mer.
Jag kommer kanske och hälsar på i helgen om du fortfarande ligger kvar på Sankt Mungos!
Förlåt själv..
Alex"

Jag knöt fast brevet på min uggla, skickade ut han innan jag studsade ner för trappan och berättade nyheten för mina vänner med ett glatt leende och tusen kilo lättare i bröstet!

30 jan, 2012 18:27

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jättebra!
Och lycka till med proven! ♥

30 jan, 2012 18:31

jessipotter
Elev

Avatar


Bra ! ♥

Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV]

30 jan, 2012 18:35

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!! Jag har också nationella prov nästa vecka!!!

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

30 jan, 2012 18:38

LillLuna
Elev

Avatar


super

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyaihrtdbD1qhzycuo1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m51slgDtm71rwt5ebo2_250.gif

30 jan, 2012 18:40

jessipotter
Elev

Avatar


Jag ska också ha nationella prov ! Men jag går i sexan så det är lite lättare...

Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV]

30 jan, 2012 18:40

1 2 3 ... 313 314 315 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.