Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
zelda1
Elev |
Låter jättekul.
25 feb, 2012 18:07 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
25 feb, 2012 18:09 |
|
JosefinFini
Elev |
25 feb, 2012 18:37 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
25 feb, 2012 18:49 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: ajdå, ja har ingen utskrivare xD Aja, får väll se om jag kan låna någon kompis Ja, och du kan ju alltid försöka rita en egen även om det kanske är omöjligt.. ![]()
25 feb, 2012 18:57 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Har lagt till en liten video på pysselbloggen, ta gärna en titt! http://mittharrypotterpyssel.blogspot.com/ den magnetiska labyrinten var ju jättecool! och jag ska göra ett drakägg imorgon! ![]()
25 feb, 2012 19:54 |
|
Henryeta
Elev |
Skrivet av JosefinFini: http://mittharrypotterpyssel.blogspot.com/ Har lagt upp bilder på lite teckningar Älskar din blogg !! ![]()
25 feb, 2012 21:08 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
kom på något! Man ska ju lätt göra ett prefekt-märke!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 25 feb, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
haha jaa eller ett ppp märke
25 feb, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
förlåt jag han inte fota idag så den kommer i morgon ni får en till ledtråd
röt guld q 26 feb, 2012 02:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen