Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Savi - Ååh awesome. Är bara på säsong 1. Nästan klar dock, men ihi, nu på höstlovet ska jag komma ikapp! ^^ Oh myy... Vilket avsnitt?? HOLY SLUSHIE! Hur fan kan du ha fångat 500 troll. FUUUSK! Var det du som var inne bland mina meddelanden och tog trollet som hänge där??
29 okt, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Ska se avsnitt 17 nu Skrivet av Borttagen: Savi - Ååh awesome. Är bara på säsong 1. Nästan klar dock, men ihi, nu på höstlovet ska jag komma ikapp! ^^ Oh myy... Vilket avsnitt?? HOLY SLUSHIE! Hur fan kan du ha fångat 500 troll. FUUUSK! Var det du som var inne bland mina meddelanden och tog trollet som hänge där?? HOLY SLUSHIE, ÅH, kommer aldrig kunna säga nåt annat.. holy slushie ♥ Mwha. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har 500 troll. Jag kämpade mig upp på topplistan och sen fick jag panik varje gång nån försökte komma ikapp mig så jag bara.. körde xD Och näe, brukar aldrig hitta några bland meddelanden. Bara ibland c: 29 okt, 2012 15:37 |
|
EmahS
Elev |
Jisses! haha. Men ja, jag längtar redan till imorgon när jag ska köra till jobbet och lyssna på den!
29 okt, 2012 15:40 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Ska se avsnitt 17 nu Skrivet av Borttagen: Savi - Ååh awesome. Är bara på säsong 1. Nästan klar dock, men ihi, nu på höstlovet ska jag komma ikapp! ^^ Oh myy... Vilket avsnitt?? HOLY SLUSHIE! Hur fan kan du ha fångat 500 troll. FUUUSK! Var det du som var inne bland mina meddelanden och tog trollet som hänge där?? HOLY SLUSHIE, ÅH, kommer aldrig kunna säga nåt annat.. holy slushie ♥ Mwha. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har 500 troll. Jag kämpade mig upp på topplistan och sen fick jag panik varje gång nån försökte komma ikapp mig så jag bara.. körde xD Och näe, brukar aldrig hitta några bland meddelanden. Bara ibland c: Haha. Åååh.. 17...Åh, tycker det är helt okej. Inte det bästa men inte sämsta heller. Tror det finns en liten scen där som jag verkligen gillar^^
29 okt, 2012 15:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av EmahS: Har gjort en ny Glee skiva till bilen. Glee 2.0 Den innehåller I Feel Pretty/Unpretty Mean 3 Another One Bites the Dust Loser Like Me Glad You Came It's Time Shake It Out Candyman Rumor Has It/Someone Like You Mine Paradise By the Dashboard Light What Makes You Beautiful Fat Bottomed Girls Smooth Criminal Don't Speak Uptown Girl We Are Young L O V E Total Eclipse of the Heart Oops I Did It Again Rolling In the Deep Totally Awesome om ni frågar mig vissa andra bra låtar finns redan på 1.0 It's Time och Shake It Out of We Are Young är mina favoriter, så fina aw :' ![]()
29 okt, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Oh yeah slushie Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Ska se avsnitt 17 nu Skrivet av Borttagen: Savi - Ååh awesome. Är bara på säsong 1. Nästan klar dock, men ihi, nu på höstlovet ska jag komma ikapp! ^^ Oh myy... Vilket avsnitt?? HOLY SLUSHIE! Hur fan kan du ha fångat 500 troll. FUUUSK! Var det du som var inne bland mina meddelanden och tog trollet som hänge där?? HOLY SLUSHIE, ÅH, kommer aldrig kunna säga nåt annat.. holy slushie ♥ Mwha. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har 500 troll. Jag kämpade mig upp på topplistan och sen fick jag panik varje gång nån försökte komma ikapp mig så jag bara.. körde xD Och näe, brukar aldrig hitta några bland meddelanden. Bara ibland c: Haha. Åååh.. 17...Åh, tycker det är helt okej. Inte det bästa men inte sämsta heller. Tror det finns en liten scen där som jag verkligen gillar^^ 29 okt, 2012 15:42 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska göra en cd med Gleesånger jag också tror jag.
29 okt, 2012 16:18 |
|
Savi
Elev |
Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused
29 okt, 2012 17:52 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Savi: Oj har inte tänkt på det... :O Han kankse bor hos nån annan nu?Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused
29 okt, 2012 17:53 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Sååå. Sam flyttar ju in till Kurt och finn efter att finn och Rachel hämtat honom. Men bor han då bara kvar där sen när de drar i äg efter examen?? Confused Hade världens diskussion om det där... Men planen var ju att Kurt skulle stanna i Lima ett år till, så jag antar att Sam fick bo kvar, och tror inte att Carole eller Burt skulle ha hjärta att slänga ut honom liksom. Och nu har ju Finn kommit hem igen sååå. ![]()
29 okt, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen