UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Jo alltså då var det ju det här med lite B-iga amerikanska tvserier hmmm de kan vara rätt underhållande ändå
31 mar, 2014 18:48 |
|
Reiku Black
Elev |
Tycker inte om människor som doppar deras huvuden i tunnor med brunkräm och sen blir sura när man säger det till dem
Munblåsare som skryter om hur beroende och mycket de röker. Inte för det är bra att röka och jag gör det inte själv, men om man ska gå runt och skryta om det får man väl fan göra det på riktigt. Ibland tänker jag att vi skulle kunna rädda jorden om vi bara lönnmördade alla idioter i länderna som släpper ut onödigt mycket koldioxid. 31 mar, 2014 20:27 |
|
Frivolt
Elev |
Har sett 4 avsnitt av Orange is the new black och nej, jag har fortfarande inte börjat tycka om den serien -.-
2 apr, 2014 11:02 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har sett 4 avsnitt av Orange is the new black och nej, jag har fortfarande inte börjat tycka om den serien -.- Jag gillar den, men den har problem. Den här klassiska amerikanska idén om att bisexualitet inte existerar t.ex. Och att Larry bara tänker på sex. Förvisso är det ju en biografi, så den berättas väl så som hon upplevt saker och ting... ____________________________________________________ Jag ogillar The Walking Dead. Brukar gilla zombies men den är så förutsigbar, karaktärerna är tråkiga och ingen resonerar som en människa skulle göra. ![]() ![]()
2 apr, 2014 11:08 |
|
Frivolt
Elev |
Afturelding Jaa, precis! Det också. Plus att huvudpersonen är så jääkla fjompig -.- Stör mig så sjukt mkt på hon!
mmm, precis! Känns som..jagvetinte -.- Nä, jag gillar den inte än iaf 2 apr, 2014 11:11 |
|
Afturelding
Elev |
Frivolt Jag tycker om Piper xD Hon är ganska lik mig. Men jag förstår vad du menar. Jag lovar att hon blir lite tuffare dock! Sista avsnittet bjuder på en riktig överraskning.
![]() ![]()
2 apr, 2014 11:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Frivolt Jag tycker om Piper xD Hon är ganska lik mig. Men jag förstår vad du menar. Jag lovar att hon blir lite tuffare dock! Sista avsnittet bjuder på en riktig överraskning. haha okeej ja så kan det va! : ) Ok, I see jamen jag ska ta mig igenom hela säsongen 2 apr, 2014 11:19 |
|
kitto
Elev |
Jag hatar Once Upon A Time. Det är så himla rörigt och jobbigt med alternativa liv och skit.
Jag gillar nästan alltid covers bättre än originallåten. Jag har tröttnat på instagram. Det är så tråkigt och jag mår typ dåligt av att vara inne på det. Jag shippar verkligen inte Hinny. Tycker bara inte om det paret. Och det beror på att jag inte gillar Ginny. Hands up. Jag älskar matematik. Jag gillar Jonas Brothers. Men inte One Direction. Jag hatar, verkligen hatar, så gott som alla barn. hessactually; Försvara mig o.o 17 apr, 2014 21:49 |
|
Elma00
Elev |
Vet inte om det här är så unpopular opinions egentligen men jag gillar band som The Rolling Stones och Chuck Berry x)
17 apr, 2014 23:45 |
|
kitto
Elev |
Jag gillar inte Frozen..
18 apr, 2014 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen