@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag ska vi har naturskola...
14 mar, 2012 07:04 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag och HarryFreakingPotter pratade med varandra på skype i 3 timmar, HAHA x) ![]() Titta vilken fin bild ^^ Känner att jag MÅSTE byta profilbild på skype.. o.o
14 mar, 2012 07:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag ska vi har naturskola... Är inte det roligt? Eller, vad gör man förresten där ? ^^ 14 mar, 2012 07:22 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte när någon äger ut mig överlägset på wordfeud... -.-'
14 mar, 2012 07:22 |
|
Borttagen
|
Nationellt prov i fysik idag...KILL MEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 mar, 2012 07:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Idag ska vi har naturskola... Är inte det roligt? Eller, vad gör man förresten där ? ^^ Jo, det är nog roligt, men jag har ingen aning om vad vi ska göra^^ 14 mar, 2012 07:27 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig sjuk fortfarande, men mamma tvingar mig till skolan. :c
14 mar, 2012 07:45 |
|
hermione granger 1999
Elev |
14 mar, 2012 07:49 |
|
Prue
Elev |
Omg har frågat en helt random person om den vill åka till Toronto på Spn convention hahahaha
14 mar, 2012 08:55 |
|
MizzNina
Elev |
Tydligen var min syster på radion i morse. Så nu måste Nina lyssna igenom sändningsarkivet, från den ungefärliga tiden, för att hitta hennes del, och lyssna på den...
Tacka vet jag facebook, där jag fick en ungefärlig tidpunkt för sändningen. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 mar, 2012 09:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen