@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Min mamma sa att Ed Sheeran är ful. JAG PLANERAR REDAN MIN HÄMND. </3 Geezez, stackars din mamma;P Haha, ja.. Men hon är typ alltid dum mot alla kändisar som jag gillar. :c Funderar på att skrämma henne, det funkar alltid, haha. Haha, kanske just därför hon är dum mot de;P Skräm henne du^^ ![]() ![]()
13 mar, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Min mamma sa att Ed Sheeran är ful. JAG PLANERAR REDAN MIN HÄMND. </3 Geezez, stackars din mamma;P Haha, ja.. Men hon är typ alltid dum mot alla kändisar som jag gillar. :c Funderar på att skrämma henne, det funkar alltid, haha. Haha, kanske just därför hon är dum mot de;P Skräm henne du^^ Fast jag har faktiskt varit ganska snäll på sistonde, så jag ser ingen anledning för henne att trakassera dom hela tiden. 13 mar, 2012 22:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Min mamma sa att Ed Sheeran är ful. JAG PLANERAR REDAN MIN HÄMND. </3 Geezez, stackars din mamma;P Haha, ja.. Men hon är typ alltid dum mot alla kändisar som jag gillar. :c Funderar på att skrämma henne, det funkar alltid, haha. Haha, kanske just därför hon är dum mot de;P Skräm henne du^^ Fast jag har faktiskt varit ganska snäll på sistonde, så jag ser ingen anledning för henne att trakassera dom hela tiden. Fast. Vill du ha samma smak på killar som din mamma? (och med detta menar jag inte någon diss mot någons pappa), men ja, nej. Jag vill inte ha samma killsmak som mamma hah.
13 mar, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Min mamma sa att Ed Sheeran är ful. JAG PLANERAR REDAN MIN HÄMND. </3 Geezez, stackars din mamma;P Haha, ja.. Men hon är typ alltid dum mot alla kändisar som jag gillar. :c Funderar på att skrämma henne, det funkar alltid, haha. Haha, kanske just därför hon är dum mot de;P Skräm henne du^^ Fast jag har faktiskt varit ganska snäll på sistonde, så jag ser ingen anledning för henne att trakassera dom hela tiden. Fast. Vill du ha samma smak på killar som din mamma? (och med detta menar jag inte någon diss mot någons pappa), men ja, nej. Jag vill inte ha samma killsmak som mamma hah. Haha, nej, det vill jag inte. Det var inte så jag menade. ^^ Men hon brukar tycka att de flesta jag gillar är ganska ''söta'', så när hon sa att han var ful blev jag lite chockad. Hon brukar dock kritisera dem på andra sätt än utséendet ganska ofta. :s 13 mar, 2012 22:18 |
|
EmahS
Elev |
Haha. Började garva som tusan i morse när jag skulle flourskölja (haha. det låter så... pensionär. men jag tycker man känner sig så fräsch i munnen efter), så insåg jag att det inte skulle gå så bra. Eftersom jag är förkyld så kunde jag inte andas alls genom näsan, och det blev istället att jag höll andan, och fick spotta ut direkt hahaha.
Det blir inget mer sånt förrän förkylningen är över
13 mar, 2012 22:21 |
|
si_tonks
Elev |
Jag och HarryFreakingPotter pratade med varandra på skype i 3 timmar, HAHA x)
![]() Titta vilken fin bild ^^ ![]()
13 mar, 2012 22:42 |
|
J-star Black
Elev |
13 mar, 2012 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Ska sova nu, ses i morgon ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 23:26 |
|
J-star Black
Elev |
13 mar, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Jag har inte gjort engelskaläxan idag. Jag gillar inte min lärare speciellt mycket. Jag vet inte varför, det bara är så.
Så när han skriker åt mig och min kompis att sluta snacka (alltid åt mig & henne o.o) så blänger jag på honom och han slutar aldrig snacka.. 14 mar, 2012 06:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen