@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
13 mar, 2012 19:24 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast vi ska inte åka skrana, vi ska åka svart sopsäck med en madrass i (eller en tjock filt) = UPPLÄNDSK SKRANA! Åh jag säger skrana till en med annat ord kallad "Åkmadrass":I 13 mar, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Måste hitta en prao plats till den 26 mars xd
13 mar, 2012 19:28 |
|
scarhead
Lärare |
13 mar, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag dricker te. C:
13 mar, 2012 19:38 |
|
si_tonks
Elev |
13 mar, 2012 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
fast jag tror jag hälsar på i The Half-Blood Camp, bor på Hogwarts några veckor, vandrar runt i Wonderland, samma i Narnia och åker på semester i Panem. sen flyttar jag till Mumindalen. c:
13 mar, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: fast jag tror jag hälsar på i The Half-Blood Camp, bor på Hogwarts några veckor, vandrar runt i Wonderland, samma i Narnia och åker på semester i Panem. sen flyttar jag till Mumindalen. c: Jag ska utbildas på Hogwarts, åka till Alagësia och få min drake, åker på semester till Narnia varje år och bor i Alagësia. Vi kanske möts på Hogwarts och i Narnia!? EDIT: Alagësia fanns visst inte med, men who cares? EDIT2: SHIT!? Hur kunde jag missa Shire!? Stygga mig...jag måste ju hjälpa Sam att hålla koll på Merry och Pippin! 13 mar, 2012 19:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-13 kl. 19:43
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: åh, sounds awesome! Skrivet av scarhead: fast jag tror jag hälsar på i The Half-Blood Camp, bor på Hogwarts några veckor, vandrar runt i Wonderland, samma i Narnia och åker på semester i Panem. sen flyttar jag till Mumindalen. c: Jag ska utbildas på Hogwarts, åka till Alagësia och få min drake, åker på semester till Narnia varje år och bor i Alagësia. Vi kanske möts på Hogwarts och i Narnia!? EDIT: Alagësia fanns visst inte med, men who cares? ja, vi kanske syns där! 13 mar, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: åh, sounds awesome! Skrivet av scarhead: fast jag tror jag hälsar på i The Half-Blood Camp, bor på Hogwarts några veckor, vandrar runt i Wonderland, samma i Narnia och åker på semester i Panem. sen flyttar jag till Mumindalen. c: Jag ska utbildas på Hogwarts, åka till Alagësia och få min drake, åker på semester till Narnia varje år och bor i Alagësia. Vi kanske möts på Hogwarts och i Narnia!? EDIT: Alagësia fanns visst inte med, men who cares? ja, vi kanske syns där! Yeah! Hope so... 13 mar, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen