Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
16 okt, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
linnvendela
OJ FÖRLÅT DET KLIAR PÅ GÖRAN ;__; 16 okt, 2011 22:14 |
|
Dini99
Elev |
linnvendela - Och jaa määää
luckybella -Godnatt, sov gott "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:14 |
|
linnvendela
Elev |
Jaha. 16 okt, 2011 22:18 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: NU BLIR JAG OCH GÖRAN ARG. HAR FÖRFAEN PROV :[ Skrivet av Borttagen: GÖRAN ÄR EN GOSSE HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3 Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt! Jag blir också arg med dig och göran!
16 okt, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: FYFAN VAD FÖROLÄMPAD JAG BLIR. GARVAR DU ÅT MÄNNISKOR SOM MED BEHOV? Jag och Dini99 skulle vilja garva ihjäl oss men det får vi inte göra för då kanske vi väcker någon! GÖRAN IS SAD ;___; 16 okt, 2011 22:24 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FYFAN VAD FÖROLÄMPAD JAG BLIR. GARVAR DU ÅT MÄNNISKOR SOM MED BEHOV? Jag och Dini99 skulle vilja garva ihjäl oss men det får vi inte göra för då kanske vi väcker någon! GÖRAN IS SAD ;___; Stackars Göran, "klappar" "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:26 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: FYFAN VAD FÖROLÄMPAD JAG BLIR. GARVAR DU ÅT MÄNNISKOR SOM MED BEHOV? Jag och Dini99 skulle vilja garva ihjäl oss men det får vi inte göra för då kanske vi väcker någon! GÖRAN IS SAD ;___; Japp. Jaaag garvar år människor med behov. Jaha. 16 okt, 2011 22:26 |
|
Dini99
Elev |
Linnvendela / linn och jag försöker smyg ha datorerna, utan att mina föräldrar vaknar,, hehe!
Nyss låtsades vi sova "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:30 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Dini99: Linnvendela / linn och jag försöker smyg ha datorerna, utan att mina föräldrar vaknar,, hehe! Nyss låtsades vi sova Japp! Och vi märks inte! Än i alla fall för Dini99/Disa kollar på när pandan sjunger och hon typ fnissar. Fast hon inte får... Stygg liten Disa! Jaha. 16 okt, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen