Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: har ni sett chris colfer's halloweenklädsel oh m y go d. https://twitter.com/chriscolfer/status/262780629563883520 (im cryingngng) Neej, men nu har jag det! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 29 okt, 2012 08:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: har ni sett chris colfer's halloweenklädsel oh m y go d. https://twitter.com/chriscolfer/status/262780629563883520 (im cryingngng) OMG vilken snygging. xD 29 okt, 2012 11:17 |
|
Savi
Elev |
29 okt, 2012 11:51 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Savi: vad heter han?? Alltså Chris. I fucking love you. Hans instagram är ju såå soooooooooooooeeet! Haha!!
29 okt, 2012 11:55 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: vad heter han?? Alltså Chris. I fucking love you. Hans instagram är ju såå soooooooooooooeeet! Haha!! chrispcolfer
29 okt, 2012 11:57 |
|
MissLollo
Elev |
29 okt, 2012 11:57 |
|
EmahS
Elev |
Har gjort en ny Glee skiva till bilen.
Glee 2.0 Den innehåller I Feel Pretty/Unpretty Mean 3 Another One Bites the Dust Loser Like Me Glad You Came It's Time Shake It Out Candyman Rumor Has It/Someone Like You Mine Paradise By the Dashboard Light What Makes You Beautiful Fat Bottomed Girls Smooth Criminal Don't Speak Uptown Girl We Are Young L O V E Total Eclipse of the Heart Oops I Did It Again Rolling In the Deep Totally Awesome om ni frågar mig vissa andra bra låtar finns redan på 1.0
29 okt, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag se på Glee ♥
29 okt, 2012 15:26 |
|
Savi
Elev |
EmahS - Nej men kolla, jag håller faktiskt med om den där listan. Bra CD
HarryPotterr - Det gör jag redan!! ^^ Julavsnittet från säsong 3. Så myyyysigt!!!
29 okt, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
Savi - Ååh awesome. Är bara på säsong 1. Nästan klar dock, men ihi, nu på höstlovet ska jag komma ikapp! ^^
29 okt, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen