Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Japan...? Nähe, då får det bli Kina, I guess
Hey there. You come here often? 29 dec, 2012 11:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 dec, 2012 11:08 |
|
LauraE
Elev |
Kina! För jag läser kinesiska och tycker att den kulturen är så himla intressant. ;D
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
29 dec, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte åka till någon av länderna, men jag tycker kinesisk kultur är mest intressant så jag väljer Kina!
29 dec, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Vit choklad och...jag vet inte! Um....jag väljer väl Kina men jag tycker också om Indien!
29 dec, 2012 12:27 |
|
LittleButterfly
Elev |
29 dec, 2012 13:32 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Kina
R.I.P Dobby:( 29 dec, 2012 16:46 |
|
Little J
Elev |
29 dec, 2012 17:01 |
|
Lizzy.P27
Elev |
....Kina!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 29 dec, 2012 18:55 |
|
ginnyw123
Elev |
29 dec, 2012 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen