UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Jag hatar One Direction. And alla fans be like ![]() I'm so very sorry *förbereder sig på påhopp från en miljard arga 1D-fans* ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har faktiskt träffat dem, men inte lärt känna dem XD Äsch, vet inte riktigt vad det är med dem: det bara är någonting med deras låtar som liksom är intetsägande... Sorry :'( Vad tervligt :' Jag tar inte illa upp^^ x)
25 mar, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Jag hatar One Direction. And alla fans be like ![]() I'm so very sorry *förbereder sig på påhopp från en miljard arga 1D-fans* ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har faktiskt träffat dem, men inte lärt känna dem XD Äsch, vet inte riktigt vad det är med dem: det bara är någonting med deras låtar som liksom är intetsägande... Sorry :'( Vad tervligt :' Jag tar inte illa upp^^ x) Haha, tur ♥ 26 mar, 2014 09:58 |
|
Dream
Elev |
Jag kan knappt tro att det är en "unpopular opionion", för hur skulle det gå till? Men jag har ändå inte hört så många säga det, kossor är det gulligaste som jag vet (tillsammans med så mycket annat förstås :3)
![]() ![]() Let me hug them ♥
26 mar, 2014 10:24 |
|
Borttagen
|
Fairydust Åh vad skönt att höra! Jag blev så förvånad när jag läste det och att det var just DU som hade skrivit det för jag har fått intrycket att du är en väldigt tolerant och icke-dömande person. Men jag har också skrivit konstiga saker på nätet som jag inte skulle skriva under på idag. Det har vi nog alla gjort. Det är coolt att du vågar ta avstånd och säga att du har ändrat uppfattning och inte står för det idag
26 mar, 2014 23:13 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fairydust Åh vad skönt att höra! Jag blev så förvånad när jag läste det och att det var just DU som hade skrivit det för jag har fått intrycket att du är en väldigt tolerant och icke-dömande person. Men jag har också skrivit konstiga saker på nätet som jag inte skulle skriva under på idag. Det har vi nog alla gjort. Det är coolt att du vågar ta avstånd och säga att du har ändrat uppfattning och inte står för det idag Jag är egentligen rätt dömande, men mest mot mig själv Jag är dock väldigt glad att jag ändrat uppfattning (eftersom att jag faktiskt erkänner att jag tyckte så). Jag vet dock att jag egentligen skämdes rätt mycket för att jag tyckte så, men jag kunde inte låta bli ändå. Det är rätt sjukt vad en kan lära om sig själv när en läser gamla saker ^_^ Och det är inte alltid till det positiva (som i detta fallet). Jag håller med dig, jag tror att vi alla någon gång har skrivit något riktigt dumt som vi inte tror på idag. I don't wanna break these chains! 26 mar, 2014 23:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Dream: Jag kan knappt tro att det är en "unpopular opionion", för hur skulle det gå till? Men jag har ändå inte hört så många säga det, kossor är det gulligaste som jag vet (tillsammans med så mycket annat förstås :3) ![]() ![]() Let me hug them ♥ Min syster älskar kor och samlar till och med på ko-relaterade saker. Jag räknade allt ko-relaterat i hennes lägenhet och det var över 40-50 saker så nej. Du är inte ensam om att älska kor. Sen är det vara att besöka Indien... där är de ju heliga.
26 mar, 2014 23:52 |
|
Borttagen
|
Fairydust
Då är vi två. Jag kan skämmas ibland när jag läser gamla grejer jag skrivit. Ibland för att man skrivit i affekt och ibland för att man velat provocera. Och ibland för att man helt enkelt inte vetat bättre. Nåväl. Det är mänskligt att fela. Just av de anledningarna har jag egentligen bestämt mig för att a) inte bli upprörd av saker folk skriver på nätet och b) inte svara på saker jag eventuellt skulle kunna bli upprörd över. Men ja..ibland gör man helt enkelt inte som man borde ^^ 26 mar, 2014 23:57 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Dream: Jag kan knappt tro att det är en "unpopular opionion", för hur skulle det gå till? Men jag har ändå inte hört så många säga det, kossor är det gulligaste som jag vet (tillsammans med så mycket annat förstås :3) ![]() ![]() Let me hug them ♥ Min syster älskar kor och samlar till och med på ko-relaterade saker. Jag räknade allt ko-relaterat i hennes lägenhet och det var över 40-50 saker så nej. Du är inte ensam om att älska kor. Sen är det vara att besöka Indien... där är de ju heliga. Jo, egentligen visste jag att jag inte var ensam om det, men jag tycker kor är underskattade ändå! Deras bruna själsfulla ögon och alltihopa, så söta att jag inte vet vad jag ska ta mig till ;D Haha, vad roligt av din syster ^^
27 mar, 2014 13:34 |
|
Borttagen
|
Folk kanske dödar mig när jag säger detta men jag gör det ändå. Jag hatar Finchel. Jag tycker att Finn står lite i vägen för Rachels drömmar. Plus själva karaktären Finn är allmänt störande.
31 mar, 2014 18:36 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Dream: Jag kan knappt tro att det är en "unpopular opionion", för hur skulle det gå till? Men jag har ändå inte hört så många säga det, kossor är det gulligaste som jag vet (tillsammans med så mycket annat förstås :3) ![]() ![]() Let me hug them ♥ Jaaa, kor äger!!!! Saknar i höstas då jag hade prao på en bondgård bland söta kalvar och kor! I min klass är inte kor ett dugg unpopular, och vi går ändå i skolan som har väldigt få bonde-elever ♥ 31 mar, 2014 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen