@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ! Ericaaa99x var namnet ^^ ska åka och träna nu btw, see yah guys ! ♥ 13 mar, 2012 17:32 |
|
djurgalen_99
Elev |
Skrivet av mine: Vi fick skoldatorer idag8D vi får i sjuan (går i sexan nu!) E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 17:33 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av djurgalen_99: Skrivet av mine: Vi fick skoldatorer idag8D vi får i sjuan (går i sexan nu!) Min skola kommer få typ året efter jag gått ut-.-
13 mar, 2012 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ! Ericaaa99x var namnet ^^ ska åka och träna nu btw, see yah guys ! ♥ Då är det ju ingen idé om du ändå ska träna ._. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 17:34 |
|
djurgalen_99
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av djurgalen_99: Skrivet av mine: Vi fick skoldatorer idag8D vi får i sjuan (går i sexan nu!) Min skola kommer få typ året efter jag gått ut-.- surt!! E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 17:35 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av djurgalen_99: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av djurgalen_99: Skrivet av mine: Vi fick skoldatorer idag8D vi får i sjuan (går i sexan nu!) Min skola kommer få typ året efter jag gått ut-.- surt!! ja..
13 mar, 2012 17:36 |
|
EmahS
Elev |
^ No offence. Men vad sjutton ska man med egna datorer till när man går i grundskolan?
Jag fick en på gymnasiet, och detta endast för att jag läste it/media. Det mesta av det vi gjorde i skolan krävde en dator. Adobeprorgammen, Officepaketet, internet....
13 mar, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen