@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja 13 mar, 2012 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA ! 13 mar, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ Hade studiedag igååår ^.^ 13 mar, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ Hade studiedag igååår ^.^ Ja, DET känns ju smartare än att ha mitt i veckan -.- 13 mar, 2012 16:18 |
|
djurgalen_99
Elev |
ska åka till Kreta i sommar!!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 16:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA ! Hey, jag har faktiskt ett eget prov att plugga till! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD Ja Jag har också studiedag i morgon ^_^ YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA ! Hey, jag har faktiskt ett eget prov att plugga till! Ändrade planer. ^^ 13 mar, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 16:46 |
|
Alice...
Elev |
13 mar, 2012 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen