Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3121 3122 3123 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

13 mar, 2012 16:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 16:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA !

13 mar, 2012 16:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

Hade studiedag igååår ^.^

13 mar, 2012 16:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

Hade studiedag igååår ^.^

Ja, DET känns ju smartare än att ha mitt i veckan -.-

13 mar, 2012 16:18

djurgalen_99
Elev

Avatar


ska åka till Kreta i sommar!!!

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

13 mar, 2012 16:27

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA !

Hey, jag har faktiskt ett eget prov att plugga till!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

Ja Fast jag sitter här samtidigt. Fast det går inte heller bra. För... man kommer ingenstans med pluggandet. Fast jag KAN ju göra det imorgon när vi har studiedag xD

Jag har också studiedag i morgon ^_^

YEAH ! Jag trodde jag var helt utmobbad som hade imorgon . DU FÅR HJÄLLPA MIG ATT PLUGGA !

Hey, jag har faktiskt ett eget prov att plugga till!

Ändrade planer. ^^

13 mar, 2012 16:31

Borttagen

Avatar


6600 inlägg!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi786.photobucket.com%2Falbums%2Fyy147%2Fsaricoop%2Fother%2520gifs%2Fawesome.gif

13 mar, 2012 16:46

Alice...
Elev

Avatar


Nu har jag alla säsonger i Doctor who och sherlock! asdfgfdsasdfghj OwO

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

13 mar, 2012 16:54

1 2 3 ... 3121 3122 3123 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.