Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3120 3121 3122 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ska jag se på Aliens in the Attic, Narnia; Kung Caspian och skeppet Gryningen, Percy Jackson och Kampen om Åskviggen eller Eragon? C:

Aliens in the Attic.

Okej

13 mar, 2012 15:17

Solkatten
Elev

Avatar


Det droppar i kranen i köket lr ngt men kan inte se ngt. Irriterande.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 15:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Det droppar i kranen i köket lr ngt men kan inte se ngt. Irriterande.


Kanske är i avlopp-saken du vet, där vattnet åker ner? Där brukar det alltid droppa när jag är hemma själv D:


Ska snart sno en av mammas Stephen King böcker, Carrie heter den.
thihi. :$

13 mar, 2012 15:22

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Floiseaujaune.files.wordpress.com%2F2010%2F12%2Ftumblr_lci9h0cguc1qb5gkjo1_1280.png
So true...

13 mar, 2012 15:25

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MIN FILMBOX HAR KOMMIT! C:

Vilken serie? C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

13 mar, 2012 15:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Floiseaujaune.files.wordpress.com%2F2010%2F12%2Ftumblr_lci9h0cguc1qb5gkjo1_1280.png
So true...

Inte alls sant.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 15:35

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_l77x0w3vzl1qcva15o1_500.png

13 mar, 2012 15:43

Solkatten
Elev

Avatar


Jag förstår inte varför folk börjar röka. Visst det kanske beror på grupptryck, föräldrarna osv. men ändå. Jag skulle aldrig falla för det. Jag blir hellre utan vänner än att röka, seriöst. Dessutom kan man skaffa nya vänner på andra sätt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 15:45

Borttagen

Avatar

+1


Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

13 mar, 2012 16:02

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3

Haha, eller hur xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 mar, 2012 16:06

1 2 3 ... 3120 3121 3122 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.