@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska jag se på Aliens in the Attic, Narnia; Kung Caspian och skeppet Gryningen, Percy Jackson och Kampen om Åskviggen eller Eragon? C: Aliens in the Attic. Okej 13 mar, 2012 15:17 |
|
Solkatten
Elev |
Det droppar i kranen i köket lr ngt men kan inte se ngt. Irriterande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det droppar i kranen i köket lr ngt men kan inte se ngt. Irriterande. Kanske är i avlopp-saken du vet, där vattnet åker ner? Där brukar det alltid droppa när jag är hemma själv D: Ska snart sno en av mammas Stephen King böcker, Carrie heter den. thihi. :$ 13 mar, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 15:25 |
|
Alice...
Elev |
13 mar, 2012 15:29 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2012 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag förstår inte varför folk börjar röka. Visst det kanske beror på grupptryck, föräldrarna osv. men ändå. Jag skulle aldrig falla för det. Jag blir hellre utan vänner än att röka, seriöst. Dessutom kan man skaffa nya vänner på andra sätt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3
13 mar, 2012 16:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste plugga. Jag vill itne plugga. Att plugga är slöseri med datatid. :3 Haha, eller hur xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen