@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
12 nov, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Nu upptäckte jag en sak.
Hela vårt vardagrum luktar vitlökssås. 12 nov, 2011 19:10 |
|
Margaret
Elev |
12 nov, 2011 19:12 |
|
Celebikai
Elev |
Vi har en massa filmer hemma, dom enda jag kollar på är "Sound of music" (en gullig musikal jag gillar) "Alien" (lite äckliga, men dom är spännande c: ) och "Bring it on" (CHEERLEADERS FTW!!)
![]()
12 nov, 2011 19:13 |
|
expelliarmus
Elev |
- Nörda Sims 3 hela kvällen
- Mysa ner mig med massor av tv-serier - Plugga What to do..? - Jag vill spela sims, men vet inte om jag orkar - Jag vill se på serier, men är för rastlös - Jag vill inte plugga, men jag är i stort behov av det
12 nov, 2011 19:19 |
|
Celebikai
Elev |
12 nov, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
^
^ Åh önskar jag kunde spela sims på min dator 12 nov, 2011 21:09 |
|
Margaret
Elev |
Jag har typ suttit och drogat The Sims hela dagen. Problemet med det är att det är så svårt att gå ifrån när man väl satt sig.
![]()
12 nov, 2011 21:11 |
|
Ginnyy
Elev |
12 nov, 2011 21:15 |
|
Solkatten
Elev |
9:an suger ._. I alla fall nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen