Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 311 312 313 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
^HEEEEEEJ GÖRAN!! *Hälsar vänligt*
JAG HAR KLÄTT GÖRAN I FINA KLÄDER FÖR NI VILL EJ SE HAN NAKEN.
HÄLSA GÖRAN.

GÖRAN: HALLELOJAH
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbbsimg.ngfiles.com%2F14%2F11062000%2Fngbbs456ed927dc402.jpg

16 okt, 2011 22:04

linnvendela
Elev

Avatar


^Är det en flicka eller en pojke?

Vad ska Göran göra i morgon då?

Jaha.

16 okt, 2011 22:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
^Är det en flicka eller en pojke?

Vad ska Göran göra i morgon då?
GÖRAN ÄR EN GOSSE

HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3

16 okt, 2011 22:08

Borttagen

Avatar


Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad.
Så förlåt. ^^

Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor.

Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^

16 okt, 2011 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad.
Så förlåt. ^^

Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor.

Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^
DU ÄR EN FIN POJKE pandan. DET FINNS ALLTID ETT LJUS I SLUTET AV TUNNELN ♥

16 okt, 2011 22:11

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
^Är det en flicka eller en pojke?

Vad ska Göran göra i morgon då?
GÖRAN ÄR EN GOSSE

HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3

Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt!

Jaha.

16 okt, 2011 22:11

Dini99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad.
Så förlåt. ^^

Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor.

Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^


Förlåt, men håller ni fortfarande på med er.. diskussion...?

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

16 okt, 2011 22:12

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 22:13
Antal ändringar: 1

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad.
Så förlåt. ^^

Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor.

Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^


Jag kommer att skämmas iallafall.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

16 okt, 2011 22:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
^Är det en flicka eller en pojke?

Vad ska Göran göra i morgon då?
GÖRAN ÄR EN GOSSE

HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3

Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt!
NU BLIR JAG OCH GÖRAN ARG. HAR FÖRFAEN PROV :[

16 okt, 2011 22:12

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
^Är det en flicka eller en pojke?

Vad ska Göran göra i morgon då?
GÖRAN ÄR EN GOSSE

HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3

Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt!
NU BLIR JAG OCH GÖRAN ARG. HAR FÖRFAEN PROV :[
Och jag har Studiedaaaaag! Det har jag på tisdag med!

Jaha.

16 okt, 2011 22:13

1 2 3 ... 311 312 313 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.