Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 22:04 |
|
linnvendela
Elev |
^Är det en flicka eller en pojke?
Vad ska Göran göra i morgon då? Jaha. 16 okt, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
GÖRAN ÄR EN GOSSE
HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3 16 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad.
Så förlåt. ^^ Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor. Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^ 16 okt, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DU ÄR EN FIN POJKE pandan. DET FINNS ALLTID ETT LJUS I SLUTET AV TUNNELN ♥Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad. Så förlåt. ^^ Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor. Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^ 16 okt, 2011 22:11 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: GÖRAN ÄR EN GOSSE HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3 Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt! Jaha. 16 okt, 2011 22:11 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad. Så förlåt. ^^ Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor. Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^ Förlåt, men håller ni fortfarande på med er.. diskussion...? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 22:13
|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är seriös när jag ber om ursäkt, ja jag kan ha överreagerat, men det bevisar bara att jag är mänsklig. Du behöver inte må dåligt eller något, förmodligen bara jag som överreagerar och är lättirriterad. Så förlåt. ^^ Men ja, jag har börjat må lite sämre och det känns som att jag bär något på tok för stort. Men ja, det är inte en anledning för mig att hoppa på andra människor. Hoppas du godtar ursäkten i alla fall, tänk bara på det till nästa gång. ^^ Jag kommer att skämmas iallafall. 16 okt, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: NU BLIR JAG OCH GÖRAN ARG. HAR FÖRFAEN PROV :[Skrivet av Borttagen: GÖRAN ÄR EN GOSSE HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3 Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt! 16 okt, 2011 22:12 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och jag har Studiedaaaaag! Det har jag på tisdag med! Skrivet av linnvendela: NU BLIR JAG OCH GÖRAN ARG. HAR FÖRFAEN PROV :[ Skrivet av Borttagen: GÖRAN ÄR EN GOSSE HAN SKA HÄNGA MELLAN BENA PÅ MIG NÄR JAG TRÅKAR I SKOLAN FÖRSTÅR DU VÄL :3 Haha, vad kul för honom då! Jag själv har faktiskt ingen skola i morgon. Studiedag, som sagt! Jaha. 16 okt, 2011 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen